Wysłany: Sob Mar 11, 2006 12:35 am Meta Patch dla MOO3PL
Czy są jakieś działąjące code patche do wersji polskiej.Grałem w angielską z patcherem Bhruicka i Gerrego ale teraz mam polską i po zainstalowaniu tych patchy całkowicie się wysypuje.CDProjekt też zaprzestał wspierania użytkowników gry radami.Chyba to jest ostatnie
duże forum z MOO3,
Poziom: 2 HP
0%
0/30
MP
100%
14/14
EXP
12%
1/8
Julian Gość
Wysłany: Sob Mar 11, 2006 5:15 pm Re: Meta Patch dla MOO3PL
MC-XG765Y napisał/a:
Czy są jakieś działąjące code patche do wersji polskiej.Grałem w angielską z patcherem Bhruicka i Gerrego ale teraz mam polską i po zainstalowaniu tych patchy całkowicie się wysypuje.CDProjekt też zaprzestał wspierania użytkowników gry radami.Chyba to jest ostatnie
duże forum z MOO3,
niestety Polska wersja jest skopana na maksa. sam kupilem PL ale gram na ENG bo to co cdproject zrobil z ta gra wola o pomste do nieba
Wiem, że AI nie potrafiło robić desantów (co dyskwalifikuje grę wg mnie). Czy naprawiono już ten prozaiczny błąd? Nie wiem, czy był w polskiej wersji, czy też w angielskiej. Mam takie wątpliwości od czasu gdy Nicolas Games wydał Space Empire V. Wraże imperia w ogóle się nie rozwijały. Tego babola (tylko w polskiej wersji) Nicolas Games nie raczył poprawić aż do dziś (kilka lat).
Setki godzin spędziłem przy MoO2. W "trójkę" zagrałem może ze trzy razy i pozbyłem się tej gry. Niedawno upgrade`owałem procka na silnego quada pod nowe gry. Ale teraz wychodzą tak infantylne i prostackie tytuły, że łupię w SMAX sprzed jedenastu lat. I dobrze mi z tym
Galactic Civilizations II trochę rozczarowała. Distant Worlds (nie wydana w Polsce) to wprawka przed właściwą grą Distant Worlds II (o ile powstanie). Myślę, czy nie przeprosić się z MoO3, ale nie wiem, czy kupić polską czy angielską wersję, stąd moje pierwsze pytanie.
Pomógł: 21 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 1693 Skąd: Kraków
Wysłany: Sro Cze 15, 2011 5:23 pm
Mały Dyzio napisał/a:
nie wiem, czy kupić polską czy angielską wersję
Angielską.
W swojej karierze CD Projekt zaliczył 4 duże, naprawdę ogromne wpadki w kategorii lokalizacji - podaję nie chronologicznie.
Tony Hawk's Pro Skater 4 - Jeden z trików specjalnych był źle przetłumaczony przez co nie możliwym było wykonanie zadania albowiem w zadaniu widniał jako inny trik. Grę dało się ukończyć, ale nie na 100% - Nigdy nie wyszedł oficjalny patch.
Tony Hawk's American Wasteland - Przez błąd w tłumaczeniu jednego triku nie dało się popchnąć fabularnie gry do przodu - łatka wyszła, ale kasowała wszystkie zapisane stany gry.
Wizardy 8 - legendarna już wpadka na całego! nieczytelne czcionki, błędy zamiast dialogów jednym słowem koszmar, gra była w polskiej wersji zupełnie niegrywalna, patch wyszedł po długim okresie oczekiwania z wyrazami przeprosin od CDP.
Master Of Orion 3 - Gra nie jest w pełni przetłumaczona, poza tym raz po razem wywala do pulpitu bez podania przyczyny. Z błędów kosmetycznych - przetłumaczone nazwy brzmią bynajmniej dziwnie i niezbyt realistycznie. Dodatkowo nie wiedzieć czemu AI uległo "drobnemu" uszkodzeniu i nie funkcjonuje prawidłowo - oficjalna łatka poprawiające te błędy nigdy się nie ukazała.
Hunter -> dziękuję za obszerną odpowiedź. Jest na tyle przekonująca, że podjąłem decyzję odnośnie kupna tej gry po angielsku.
[ Dodano: Pon Cze 20, 2011 4:25 pm ]
Prośba do posiadaczy angielskiej wersji gry:
Mam przed ewent. kupnem wersji angielskiej (ok. 25 zł) jedno pytanie: jak jest z inwazjami AI? Wiem, że komp ich nie robił, ale może to był błąd polskiej wersji. To jest poprawione, albo jakiś mod to poprawia (jaki?), a może nie ma problemu? Trochę głupio byłoby zrobić bezpieczną bazę w sercu wrogiego imperium. Z kolei udawać, że jest ok i robić realne oddziały mające odeprzeć nierealną inwazję...
[ Dodano: Sob Cze 25, 2011 9:00 pm ]
Kupiłem ang. wersję MoO3, więc powyższy temat jest nieaktualny. Trochę, ale po kolei.
Atari już nie wspiera tej gry, ale wciąż lubi pieniążki z jej sprzedaży. Kupiłem grę, zainstalowałem i pięknie chodzi. Postanowiłem ją spatchować do wer. 1.25. Gra się ładnie spatchowała, uruchomiłem ją i wtedy ...zażądała cd2. Pojawił się problem, bo gra w tym wydaniu ma JEDEN krążek CD. Poszukałem fixa no-CD do 1.25 i poszło. Tylko gdy chcę zainstalować pewne mody (Strawberry, Tropical, Invader, etc.) zamieniają one moo3.exe i znów "insert cd2"... A zainstalowanie takiego moda i wgranie starego moo3.exe powoduje crash gry.
Przekopałem się przez kilka www i dowiedziałem się, że z cd2 ciągnie podczas gry muzykę. Dowiedziałem się, że muzykę z cd2 można skopiować na dysk i nie będzie tego komunikatu. Podczas gry (bez tych modów) mam muzykę, ale na płytce nie są to mp3, ani nie w katalogu "music". Nie wiem co to.
Stąd moja prośba:
Chciałym od posiadacza MoO3 wykazu plików na cd2 (np. dir /s >c:\cd2.txt, robimy to na cd2, s oznacza zawartość podkatalogów, c:\cd2.txt to przykładowe miejsce i nazwa pliku, gdzie te dane powędrują). Nie ma sensu zaśmiecać tym forum, dlatego proszę na pw. Może wstawię zamiast tej muzy jakieś mp3, a może będę potrzebował oryginalnych plików.
A może ktoś wie jak wgrywać mody na jednodyskową wersję MoO3.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum