Pomógł: 4 razy Dołączył: 06 Cze 2006 Posty: 101 Skąd: Piękna Stolica ;)
Wysłany: Pią Lut 12, 2010 7:40 am
RTS'a takiego chyba raczej nie ma, choć z tego co pamiętam środowiska moderskie pracowały nad modami z Kampanią Wrześniową między innymi do Sudden Strike i Soldiers z tymże znając lenistwo i zapał takich twórców, to nic z tego nie wyszło najprawdopodobniej.
Od siebie polecam tak czy inaczej pierwsze trzy części Combat Mission.
Jest to co prawda strategia turowa i na dodatek dość wymagająca, ale jednakże jest świetna no i można Polakami spuścić łomot podłym nazistom niemieckim.
Ależ oczywiście, że jest! Aktywna pauza sprawia, iż element czasu i szybkości reagowania traci jakiekolwiek znaczenie, a liczy się wyłącznie planowanie - czyli to, co różni turówki od erteesów.
Nie uznałbym jednak totalwarowych bitew za turowe. Natomiast wyznacznikiem czyniącym dla mnie EU i HOI turówkami jest wyraźna możliwość wydzielenia tury (odpowiednio - dzień i godzina). Nawet bez aktywnej pauzy byłaby to turówka acz z ograniczonym czasem na wykonanie tury (coś takiego jest możliwe i w HOMM przecież, choć i tura i jej ograniczenie czasowe są znaczniejszej miary).
Zapewne i klasyczne RTS-y są zbudowane tak, że jest tam jakaś najmniejsza jednostka czasu (tura), ale na tyle mała, że poza ludzką percepcją.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum