gry strategiczneSerwis gier strategicznych www.sztab.com  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  Chat


Poprzedni temat :: Następny temat
Gothic III
Autor Wiadomość
Boolseye 
Chorąży
(Bull's Eye)


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Paź 2005
Posty: 107
Skąd: Qtno
Wysłany: Wto Sie 22, 2006 7:21 am   Gothic III

Witam i serdecznie zapraszam do wypowiedzenia się na temat gry. Jak sądzicie, czy gra będzie obfitować w bugi, czy może twórcy dotrzymają słowa?
Ostatnio zmieniony przez Boolseye Wto Sie 22, 2006 9:55 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
   
Poziom: 9 HP   0%   0/193
   MP   100%   92/92
   EXP   35%   7/20
Asterix 
Chorąży


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Sie 2006
Posty: 195
Skąd: Myszków
Wysłany: Wto Sie 22, 2006 8:31 pm   

Nie wiem jakie były obietnice tworców ale napewno wiele z nich bedzie spełnione zreszta to mozna zobaczyc dzieki skrinom z tej gry co tu duzo mowic to trzeba zobaczyc(jesli mi sie uda to wrzuce je tu a jak nie to podam wam stronke na ktorej mozna to zobaczyc)

[ Dodano: Wto Sie 22, 2006 8:35 pm ]
a o to i załącznik lub gdyby go nie odczytalo to tutaj sa scriny http://gameexe.pl/Gothic-III-scr10.html
 
 
   
Poziom: 13 HP   0%   0/370
   MP   100%   176/176
   EXP   3%   1/30
Boolseye 
Chorąży
(Bull's Eye)


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Paź 2005
Posty: 107
Skąd: Qtno
Wysłany: Wto Sie 22, 2006 9:54 pm   

Oczywicie, że screeny dużo mówią! Ale nie zapominajmy, że piękna grafika to jeszcze nie wszystko. Chyba nie chciałbyś, żeby gra wywalała Ci się do windowsa co 10 min? Albo podczas walki spóźniał ci się odczyt manewrów? To takie drobiazgi decydują o ogólnej grywalności.
Ale szczerze się przyznam, że nie mogę się doczekać tej gry i mam nadzieję, że będzie zajefajna! Już przygotowałem sobie komputerek i mam nadzieje, że będzie mi śmigać!
A ty Asterix, czego się spodziewasz po Gothicu III? Masz odpowiedni sprzęcior, żeby go dźwignąć?
 
 
   
Poziom: 9 HP   0%   0/193
   MP   100%   92/92
   EXP   35%   7/20
Asterix 
Chorąży


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Sie 2006
Posty: 195
Skąd: Myszków
Wysłany: Wto Sie 22, 2006 11:08 pm   

No czytalem o wymaganiach wiec bedzie ciezko ale moze sie uda ze bedzie mi smigac ale raczej na najwyzsze ustawienia bym nie liczyl

[ Dodano: Wto Sie 22, 2006 11:09 pm ]
Zapomnialem ze musi byc napewno tak samo grywalna jak jej poprzedniczki tego tylko oczekuje
 
 
   
Poziom: 13 HP   0%   0/370
   MP   100%   176/176
   EXP   3%   1/30
tigikamil 
Major


Dołączył: 16 Wrz 2005
Posty: 226
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Sob Sie 26, 2006 8:14 pm   

No właśnie ja nie byłbym taki pewien, że na zwykłej grafie z shaderami 512 RAM i 2 GHz będzie "śmigać jak wiatr". Nawet na najniższych detalach (chyba że 800X600 ale co to za granie ;) ). Może i jestem sceptykiem, ale przyznam się że właśnie dla tej gry modernizowałem sprzęt. I teraz płaczę bo jakbym poczekał do premiery to pewnie, za tą kasę, miałbym dziś coś o wiele lepszego. Ale cóż poradzić...

A co do samej gry to pokładam w niej wielkie nadzieje. Sądzę, że nie będzie za bardzo zabugowana, grafa miodzio, ale najbardziej liczę na fabułę :D I obawiam się jeszcze opóźnienia wynikającego z procesów polonizacyjnych... Módlmy się żeby gothic 3 przywędrował do Polski na gwiazdkę :neutral:

Ps: A nie zniósłbym gothica 3 w polonizacji kinowej...
 
 
   
Poziom: 14 HP   0%   0/426
   MP   100%   203/203
   EXP   6%   2/33
Boolseye 
Chorąży
(Bull's Eye)


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Paź 2005
Posty: 107
Skąd: Qtno
Wysłany: Sob Sie 26, 2006 10:10 pm   

Tigikamil po pierwsze na zwykłej karcie z pixel shaderami, detale i cała jakoś grafiki automatycznie jest o wiele niższa od podanej na screenach. Dodatkowo obniżając ustawienia gra będzie śmigać! Wiem, co mówię bo przez dłuższy czas miałem GeForce 440 MX i do niedawna wszystkie gierki mi śmigały, nawet NFS: Most Wanted, jednak nie miałem baierów typu gra świateł oraz innych nowinek znanych z pixela. Teraz zainwestowałem w GeForce NX 6600GT i od razu zauwarzyłem jaka wielka przepaść była między tymi wynikami. Co nie zmienia faktu, że gierka chodziła bez problemów.

Jeśli chodzi o inwestycje, to skąd pewność, że nadal byś miał tą kase? A jakbyś wydał na coś innego? U mnie kasa nie może leżeć zbyt długo na widoku, bo mnie strasznie korci. Nie wiem jak ty :)

Na polską wersję to sobie poczekamy i obawiam się, że to będzie trwało. Ale z drugiej strony to gorący hicior, więc może CDProjekt przyspieszy prace. Koniec końców im szybciej zrobią, tym szybciej zarobią :D

W sumie ja mam raczej miłe doświadczenia z polonizacją kinową, ot choćby PoP: Dwa Trony, Bard's Tale, czy Etherlords 2. Jednak są też wpadki Soul Reaver 2. Mimo wszystko znacznie się poprawili ostatnio i uważam, że powinni stanąć na wysokości zadania. A co cię tak uprzedziło do kinowej polonizacji?
 
 
   
Poziom: 9 HP   0%   0/193
   MP   100%   92/92
   EXP   35%   7/20
tigikamil 
Major


Dołączył: 16 Wrz 2005
Posty: 226
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Pon Lis 06, 2006 5:34 pm   

Premiera Gothic 3 już za nami. Dlatego zachęcam was do dyskusji na temat tej świetnej gry. A żeby nie być gołosłownym, sam zacznę o wyrażeniu mojej opinii :grin:

Otóż Gothic 3 sprowadził moją naiwność do parteru. Zostałem zmiażdżony przez kwestię wymagań sprzętowych. Jak możecie przeczytać powyżej, łudziłem się, że pójdzie mi na średnich detalach. Niestety przy mojej konfiguracji (AMD Athlon 3200+, 1,5 GB RAM, GF 6600GT 256Mb), uruchomienie gry na MIN i 1024x768 skutkowało żabkowaniem i do tego brzydotą na maksa. Aż strach patrzeć. Średnie i 1024x768 = pokaz klatek. Dopiero aby nie krzywić się, przy patrzeniu i jednocześnie móc grać musiałem obniżyć rozdziałkę nawet do 800x600!! Teraz gram na 960x600 ale miejscami żabkuje niemiłosiernie. Jakiż ja byłem naiwny.

Co do samej gry, jest świetna. I tym optymistycznym akcentem zakończęniniejszą wypowiedź. Czekam na wasze opinie, dotyczące G3! :mrgreen:
 
 
   
Poziom: 14 HP   0%   0/426
   MP   100%   203/203
   EXP   6%   2/33
Scorpinor 
Chorąży


Dołączył: 14 Lip 2006
Posty: 93
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Lis 06, 2006 10:31 pm   

Jak dla mnie Gothic 3 nie spełnił wszystkich pokładanych w nim nadziei, co jednak nie umniejsza faktu, że jest to nadal świetna gra.

Standardowo największą wadą są horrendalne wręcz wymagania sprzętowe. Na moim kompie - Athlon 64 3000+ , 1 GB RAM, GeForce Galaxy 7900 GS (podkręcony do GT) 256Mb - gra mocno ścina się w wyższych detalach. Znośnie da się grać na średnich w 1024x768, acz co jakiś czas wyraźnie odczuwa się wnerwiające doczytywanie nowego obszaru, co pewnie jest wynikiem małej ilości ramu (choć spotkałem się z kilkoma opiniami, że i 2 GB wcale nie pomaga...). Bardzo długo trwa włączanie i wyłączanie gry oraz wczytywanie loadów. Gothic 3 pełen jest także mniejszych i większych bugów. Jedynym wyjściem na te problemy są systematycznie wydawane patche, ale do pełnej eliminacji bugów i optymilizacji silnika graficznego jeszcze długa droga. Także poziom trudności jest ogromny i już byle dzik jest wstanie zabić dwudziesto-poziomowego wojownika, wykorzystując sekundę nieuwagi gracza.

Jeśli chodzi o zalety to jest ich całkiem sporo. Ogromny, zróżnicowany i spójny świat, sporo questów, przedmiotów, umiejętności, czarów. Widać przynajmniej, że autorom chciało się poświęcić sporo czasu na rozbudowanie tego wszystkiego, a nie tylko wydać następnego sequela i zgarnąć kasę. Grafika natomiast jest wręcz fenomenalna! Wirtualny świat Gothica po prostu się zwiedza jak ten prawdziwy. Lasy, morza, góry, miasta - wszystko wygląda cudnie.

Generalnie jednak najlepszym RPG-iem ostatnich lat dalej pozostanie Oblivion (przynajmniej według mojej opinii). Równie piękny, działa dużo szybciej, a nade wszystko bardziej mnie wciągnął swym klimatem. No, ale jeśli ktoś już go skończył może sięgnąć z powodzeniem po Gothica 3 - trzeba jednak przygotować się na ciężkie boje z tym ostatnim.
 
 
   
Poziom: 8 HP   0%   0/159
   MP   100%   76/76
   EXP   63%   12/19
tigikamil 
Major


Dołączył: 16 Wrz 2005
Posty: 226
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Wto Lis 07, 2006 1:31 pm   

Co do bugów to ja na razie żadnych nie spotkałem. Mam wersję PL która jest najbardziej dopracowana, może to dlatego.

Poziom trudności i owszem, jest wysoki ale wszystko da się wytrzymać, zwłaszcza, że można go zmniejszyć na łatwy :D Wtedy i tak dziki cię zabijają jeśli nie odskoczysz, ale od czego jest łuk.

Zapisywanie, a w szczególności wczytywanie gry trwa strasznie dłuuuugo i tu muszę przyznać ci rację.

A co do TeS4 to ci nie powiem bo nie dotarłem nawet do końca lochów (tych z których musimy uciec na początku). Po prostu nie cierpię widoku z 1 osoby. Ale to tylko i wyłącznie kwestia gustu :razz:
 
 
   
Poziom: 14 HP   0%   0/426
   MP   100%   203/203
   EXP   6%   2/33
Polak123 
Szeregowy
stasbaran@wp.pl


Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 45
Wysłany: Nie Sty 18, 2009 7:39 pm   

gre oceniam w skr : 7/10 grafika : Dobra
 
 
   
Poziom: 5 HP   0%   0/81
   MP   100%   38/38
   EXP   53%   7/13
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
widmo, recenzje anime
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 14