gry strategiczneSerwis gier strategicznych www.sztab.com  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  Chat


Poprzedni temat :: Następny temat
EU2 - Rozmowa Ogólna
Autor Wiadomość
mande 
Pułkownik
Menedżer


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 18 Mar 2005
Posty: 1166
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Czw Gru 06, 2007 8:00 pm   

Rivelo napisał/a:
Nieda sie nic zrobic zeby grac dalej


Da się :) . Są przecież patche które zdejmują ograniczenie czasowe.
_________________
Przed laty w Wielkiej Brytanii wymiana żarówki w państwowej placówce służby zdrowia wymagała zaangażowania 6 urzędników i podjęcia 17 decyzji, a czynności papierkowe z tym związane trwały 20 minut.
 
 
   
Poziom: 29 HP   2%   42/2142
   MP   100%   1022/1022
   EXP   84%   79/94
FifiCz 
Sierżant
Pinacolada Boy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 408
Skąd: Sława
Wysłany: Pią Gru 07, 2007 3:45 pm   

No właśnie,Mande.Może znasz jakąś stronę z unlimited patch,bo chcę sobie ściągnąć. :wink:
 
 
   
Poziom: 18 HP   1%   7/711
   MP   100%   339/339
   EXP   80%   36/45
anakin9 
Szeregowy


Dołączył: 16 Sie 2008
Posty: 4
Wysłany: Sob Sie 16, 2008 12:23 pm   

Witam wsztystkich.
Calkiem niedawno odkrylem sobie ta wlasnie gre , no i tak proboje sie wprawic , ale dosc trudna jest. W zwiazku z czym prosze o jakies cenne rady. Gram sobie Korea , sami wielcy sasiedzi , chiny , mandzuria , japonia. rozwijam sobie handelek poki co i staram sie zyc z sasiadami w zgodzie. probowalem podbic troche mandzurii ale po pierwszych sukcesach przychodzi kleska... zkolonizowalem 3 prowincje. i tak
- inflacje mam na poziomie 23% czyli cholernie wysoka - jak to zmniejszyc?
- strasznie wolno ida nowe technologie , niektore az w roku 2122 ;D staram sie zmienic na innowacyjnosc ale strasznie powoli to idzie
- co zrobic z koloniami? takze starsznie wolno sie rozwijaja...
- jak sie przygotowac do wojny i szybko ja zakonczyc aneksja podbitych prowincji?

moze gral ktos korea i by doradzil jak dobrze zaczac zeby zle nie skonczyc ?;)
 
   
Poziom: 1 HP   0%   0/18
   MP   100%   8/8
   EXP   33%   3/9
Hunter 
Porucznik


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 1693
Skąd: Kraków
Wysłany: Sob Sie 16, 2008 10:15 pm   

anakin9 napisał/a:
staram sie zyc z sasiadami w zgodzie. probowalem podbic troche mandzurii


To jest taka swoistego rodzaju abstrakcja :D

Co do twoich problemów - niestety nie mogę Ci pomóc ;)
Otóż gram o wiele więcej w Hearts of Iron II gdzie wojna się głównie liczy i takich problemów nie mam. Z kolei odpaliłem EU 2 i grę Koreą i takich problemów nie miałem ;) - nie wiem jak to zrobiłem :P
 
 
   
Poziom: 34 HP   4%   129/3226
   MP   100%   1540/1540
   EXP   65%   81/124
anakin9 
Szeregowy


Dołączył: 16 Sie 2008
Posty: 4
Wysłany: Nie Sie 17, 2008 10:57 am   

heh , no to moze mi po troszku opiszesz jak zaczales ta korea , co? bylbym wdzieczny ;)
a co do abstrakcji z zyciem z sasiadami w zgodzie... to chyba nie am co sie rzucac na poczatku , tak ze staram sie spokojnie z nimi zyc , zbierac pieniazki , a jak chiny i japonia maja wojne z mandzuria to sie poprostu podlaczam zeby ten torcik pokroic hehe ;)
 
   
Poziom: 1 HP   0%   0/18
   MP   100%   8/8
   EXP   33%   3/9
Hunter 
Porucznik


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 1693
Skąd: Kraków
Wysłany: Nie Sie 17, 2008 4:00 pm   

Powiem Ci tak :P Nie bawiłem się w dobrego władce ;)
Na początku zrobiłem wojsko i od razu zacząłem ekspansję światową :D .
Nałożyłem duże podatki, a wszelkie bunty dementowałem owym wojskiem, którego część zostawiłem w kraju. Jeśli chodzi o ludność. Na początku się buntowała, ale potem przestała. Owszem byłęm okrutny, ale podwładni się mnie bali dlatego byli posłuszni :P .
 
 
   
Poziom: 34 HP   4%   129/3226
   MP   100%   1540/1540
   EXP   65%   81/124
anakin9 
Szeregowy


Dołączył: 16 Sie 2008
Posty: 4
Wysłany: Nie Sie 17, 2008 5:50 pm   

Hmmm , czyli z jajami do przodu , tak ?
Brales na poczatku pozyczki ? bo za pocatkowe pieniazki to za wielkiem armii sie nie zrobi , a przynajmniej nie takiej ktora by odrazu mandzurie opanowala a przynajmniej zmusila do oddania paru prowincji ;) hehe
 
   
Poziom: 1 HP   0%   0/18
   MP   100%   8/8
   EXP   33%   3/9
mande 
Pułkownik
Menedżer


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 18 Mar 2005
Posty: 1166
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Nie Sie 17, 2008 8:10 pm   

Hunter napisał/a:
wszelkie bunty dementowałem



Mhmm... ja zwykłem bunty pacyfikować, tudzież tłumić bądź gasić w zarodku ;) .

anakin9 napisał/a:
inflacje mam na poziomie 23% czyli cholernie wysoka - jak to zmniejszyc?


Nie nalezy bić tak dużo pieniędzy do skarbca ;) . Można też wznieść odpowiednie budynki obniżajace inflację.
_________________
Przed laty w Wielkiej Brytanii wymiana żarówki w państwowej placówce służby zdrowia wymagała zaangażowania 6 urzędników i podjęcia 17 decyzji, a czynności papierkowe z tym związane trwały 20 minut.
 
 
   
Poziom: 29 HP   2%   42/2142
   MP   100%   1022/1022
   EXP   84%   79/94
Hunter 
Porucznik


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 1693
Skąd: Kraków
Wysłany: Nie Sie 17, 2008 9:07 pm   

mande napisał/a:
ja zwykłem bunty pacyfikować, tudzież tłumić bądź gasić w zarodku


Gdy gram na poważnie w HoI II to przeważnie też tak czynię jeśli takowe się zapowiadają ;) . Natomiast tutaj przyznam iż włączyłem grę dla zabawy :P i się udało jakoś :P Powstał typowy przykład tyranii, ale wyszło ;)
 
 
   
Poziom: 34 HP   4%   129/3226
   MP   100%   1540/1540
   EXP   65%   81/124
anakin9 
Szeregowy


Dołączył: 16 Sie 2008
Posty: 4
Wysłany: Pon Sie 18, 2008 7:07 am   

Ok , zaczalem sobie od nowa kampanie i mowie sobie - od poczatku z jajami !
No to wybralem sobie Albanie ( strasznie lubie grac malymi krajami i osiagac sukces w trudach ;) ) , natychmiast buduje za calosc kasy armie , poprawiam stosunki w miare z sasiadami oprocz jednego, a ten wlasnie wyjatkowy.... wojenka ! i fakt faktem , podbijam ten kraj ,chociaz w bolach , czesto gnojek sojusze podpisuje w polowie wojny i nagle mi desant robia. i w sumie wszystko wyglada ok , ale z wojny kasy malo , pozyczki nabrane , bankructwo stwierdzone.... heh :D ciezko ciezkooooo
 
   
Poziom: 1 HP   0%   0/18
   MP   100%   8/8
   EXP   33%   3/9
Hunter 
Porucznik


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 1693
Skąd: Kraków
Wysłany: Pon Sie 18, 2008 8:58 am   

Zawsze możesz poprosić o pieniądze kraj, który masz obok siebie, a gdy dostaniesz pieniądze to go zaatakuj, zniszcz i umoż dług :mrgreen:
 
 
   
Poziom: 34 HP   4%   129/3226
   MP   100%   1540/1540
   EXP   65%   81/124
tasma 
Szeregowy


Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 1
Wysłany: Sro Sty 28, 2009 8:52 pm   

Moja przygoda z tą grą zaczeła się od gry Austrią w wielkiej kampani.
Nie wiem dlaczego akurat Austrią ale przypadła mi do gustu. Na początku nie wiedziałem o co chodzi i atakowałem wszystkich koło siebie i zbankrutowałem. Potem się wprawiłem i się zaczeło pierwszy raz mi szło dużo kasy, umocnione mocno miasta, i wielki przychód. Pierwsze kolonie w Ameryce Północnej przychód z handlu ponad 120, a skończyło się technologiami na poziomie 60 xD.
 
   
Poziom: 1 HP   0%   0/18
   MP   100%   8/8
   EXP   0%   0/9
Mehrendix 
Szeregowy
król czasu


Dołączył: 03 Lip 2009
Posty: 1
Wysłany: Pią Lip 03, 2009 1:43 pm   

To teraz ja coś napiszę. Przygodę z grą zacząłem 3 lata temu, a skończyłem rok temu. Mym największym osiagnieciem jest rzecz uważana przez większość nie możliwa. Doporowadziłem upadającą Złotą Ordę do poddbicia CAłEGO śWIATA. Nie kłamię. Najpewniej zastanawiacie sie jak to zrobić... przede wszystkim nalezy ustawić szybkość gry na najwolniejszą. Wrazie gdy wydaje się za szybka to zatrzymujemy, wybieramy opche/atakujemy itp. a potem znów puszczamy zegar a wybrane przez nas opcje szybko dochodzą do skutku;] Polecam taką grę zaawansowanym graczom.
 
 
   
Poziom: 1 HP   0%   0/18
   MP   100%   8/8
   EXP   0%   0/9
soczek 
Szeregowy


Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 2
Wysłany: Sro Gru 09, 2009 4:52 pm   

ja grełem kiedyś ponad rok w EU II. najwieksze osiagniecie to zrobienie z polski prawie cesarstwa rzymskiego :P . I podbicie Austrią prawie całą europę.
 
   
Poziom: 1 HP   0%   0/18
   MP   100%   8/8
   EXP   11%   1/9
.Klemens. 
Szeregowy


Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 10
Skąd: Wojcieszów
Wysłany: Pią Gru 25, 2009 3:46 pm   

Widzę że ta gra jest popularna w sztabie. Jak się ona nazywa?
 
 
   
Poziom: 2 HP   0%   0/30
   MP   100%   14/14
   EXP   0%   0/8
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
recenzje anime, fanfiki
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 13