gry strategiczneSerwis gier strategicznych www.sztab.com  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  Chat


Poprzedni temat :: Następny temat
Dominions II - All vs Ermor - zakończona
Autor Wiadomość
inqistor
Generał


Dołączył: 15 Kwi 2004
Posty: 509
Wysłany: Pią Cze 16, 2006 2:24 pm   Dominions II - All vs Ermor - zakończona

No dobra. Mogę wam zahostować grę.
Mapa wraparound (widziałem może ze 3 takie, więc wybór znikomy), wszyscy przeciwko podrasowanemu AI Ermor (impossible, Ashen Empire, 1VP - jedyny - w ich stolicy). Rich world, żeby więcej umarlaków narobił, a i kasy bedzie więcej. Tak ja to widzę na początek.

1. majama - Pangaea
2. Zolharm – PYTHIUM
3. aab - Vanheim
4. Chaos - Tien Chi
5. Darek B - Marignon
6. piotrus - Jotunheim
Ostatnio zmieniony przez inqistor Wto Lip 25, 2006 8:44 pm, w całości zmieniany 4 razy  
 
   
Poziom: 20 HP   0%   0/893
   MP   100%   426/426
   EXP   82%   43/52
majama 
Chorąży
wierny wojak


Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 66
Skąd: Polska
Wysłany: Pon Cze 19, 2006 5:30 pm   

Super, tylko nie wiem czemu ostatnie kilka dni temat umarł i nikt sie nie kwapi (mundial góra?)

Wszystkie warunki sa dla mnie dobre, jako host i rzeczoznawca gry sam zdecyduj o tych co będa dyskusyjne. proponuje grac jedna turę na dobe, jak ktos sie spóźni bez uprzedzenia to tura mu ucieka, tych map wrap around jest kilka, i zwykle bardzo ładne ale za to duże, chociaz do takiej gry moga byc duże mapy, bo morze ermoru szybko sie rozleje na wszelkie krainy a musimy sie na to zdążyc przygotować. ostatecznie uzalezniłbym bym od ilości chętnych.

Jeśli można rezerwowac rasy to ja jestem pierwszy:

1. majama - Pangaea


A jako host tez chyba zagrasz? czy nie?
 
 
   
Poziom: 7 HP   0%   0/130
   MP   100%   62/62
   EXP   6%   1/16
inqistor
Generał


Dołączył: 15 Kwi 2004
Posty: 509
Wysłany: Pon Cze 19, 2006 8:39 pm   

Pierwsza zasada: Host nie gra w prowadzoną grę.
Jednodniowe tury są dobre na początek, ale później będzie trzeba przedłużyć. Chociaż i tak nie mam zamiaru czekać - termin to termin.

I w tej grze jak najbardziej będzie zwycięzca - kto pierwszy zdobędzie stolicę Ermor-u. Po prostu generalnie nie ma powodu, żeby gracze walczyli ze sobą. Przynajmniej nie do końca ;)
 
   
Poziom: 20 HP   0%   0/893
   MP   100%   426/426
   EXP   82%   43/52
Zolharm 
Kapral


Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 15
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: Pon Cze 19, 2006 9:32 pm   

Pomysł wydaje sie ciekawy i chętnie się przyłącze.
2.Zolharm – ULM
 
 
   
Poziom: 2 HP   0%   0/30
   MP   100%   14/14
   EXP   62%   5/8
aab 
Szeregowy


Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 8
Wysłany: Wto Cze 20, 2006 8:54 am   

czesc
tez sie chetnie przylacze - pomysl rewelacyjny z taka gra:)
sadze ze to bedzie szybka partyjka :D

jaka reszta ustawien?

rezerwuje Vanheim
 
 
   
Poziom: 1 HP   0%   0/18
   MP   100%   8/8
   EXP   77%   7/9
chaos 
Szeregowy
Chaos


Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 5
Skąd: Wawa
Wysłany: Wto Cze 20, 2006 9:31 am   

Chaos - Tien Chi
 
   
Poziom: 1 HP   0%   0/18
   MP   100%   8/8
   EXP   44%   4/9
majama 
Chorąży
wierny wojak


Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 66
Skąd: Polska
Wysłany: Wto Cze 20, 2006 2:31 pm   

dobrze jest, to juz mamy 5 chetnych (razem z Darkiem B - Marignon) Możemy startować wkrótce (może jutro?). Teraz powiedzcie gdzie mamy pliki wysyłac z bogami?. Czy mailem do inqistora czy bedziemy miec ftp?

Myśle że bedziecie pomagac tym których ermor przydusi :)
 
 
   
Poziom: 7 HP   0%   0/130
   MP   100%   62/62
   EXP   6%   1/16
inqistor
Generał


Dołączył: 15 Kwi 2004
Posty: 509
Wysłany: Wto Cze 20, 2006 3:19 pm   

Jakieś życzenia co do modów? Ile magii (research, magic sites)?
Na początek myślałem o prostym daniu Ermor-owi kilku prowincji na starcie (prosta modyfikacja mapy), ale jak myślicie, że jesteście dobrzy mogę to zwiększyć. Ewentualnie można mu dodać jeszcze kilku pakerów na start (kupa roboty - Tytanów z Tartaru?), jakieś site-y śmierci, albo samemu zaprojektować rasę, ale jak to zrobię to średnio was widzę - Dominion Strength na 9, kilka świątyń i połowa mapy wyludniona w 20 tur :twisted:
Można jeszcze dać mu na począterk jakieś czary i możliwość ich rzucenia. Ktoś chętny zobaczyć Burden of Time w pierwszej turze? :twisted: :twisted:
 
   
Poziom: 20 HP   0%   0/893
   MP   100%   426/426
   EXP   82%   43/52
chaos 
Szeregowy
Chaos


Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 5
Skąd: Wawa
Wysłany: Wto Cze 20, 2006 4:32 pm   

Mod to obstawiamlbym conceptual balance 5_4
Indich na 7-9
Sites na 40 albo wyzej ( 50?)
Hall of Fame na 15
Research standart ? ( co wy na to ?)
Renaming naturalnie :)
Co do Ermoru nie mam zazalen skarg i wnioskow :)
 
   
Poziom: 1 HP   0%   0/18
   MP   100%   8/8
   EXP   44%   4/9
aab 
Szeregowy


Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 8
  Wysłany: Wto Cze 20, 2006 6:40 pm   

Hi
rich world jest spox
przypakowac Ermor? jestem za :D

kilka prowincj na start + site'y na nich - super
Zaprojektowana rasa - przynajmniej bedziesz mial taka przyjemnosc z tej gry jesli zaoferowales sie ja hostowac, a i bedzie jakies wyzwanie (tylko nie przesadzaj z tym dominions :cool: )
jestem natomiast przeciwny dodatkowym commanderom - wystarczy mocny pretender

mam juz gotowego pretendera
 
 
   
Poziom: 1 HP   0%   0/18
   MP   100%   8/8
   EXP   77%   7/9
majama 
Chorąży
wierny wojak


Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 66
Skąd: Polska
Wysłany: Wto Cze 20, 2006 7:45 pm   

Ja bym chcial tez mod conceptual balance 5.4

Obawiam sie że nie pociągniemy dlugo, ja ze zwykłym komputerem na AI impossible przegrywam bo on wtedy ma jakies tajemnicze zródła finansowania i wystawia armie warte krocie wiecej niz czlowiek na jego miejscu by mogl wystawić. Jeśli dopakuje sie Ermor dodatkowo to tylko jakies skoordynowane działania daja nam szanse. W pojedynke powybija nas po kolei.
Jeszcze kwestia zwyciestwa: jeśli nie da sie pokonac samemu Ermoru (a tak zapewne bedzie) to czemu jest możliwy tylko jeden zwyciezca? Wszyscy powinnismy byc zwycięzcami.

Wykorzystamy chyba do gry jakis ftp Zolharna (dane do logowania na GG). Ja tez mam boga, moge go juz gdzies wysłac.
 
 
   
Poziom: 7 HP   0%   0/130
   MP   100%   62/62
   EXP   6%   1/16
inqistor
Generał


Dołączył: 15 Kwi 2004
Posty: 509
Wysłany: Wto Cze 20, 2006 8:30 pm   

Wszystko z conceptual 5.4? Bogowie, jednostki i czary?
Siła niezależnych prawdopodobnie będzie 5. Inaczej, jak znam życie, ktoś przegra na początku pierwszą bitwę.
Sites zależy od was, przypominam, że Ermor wybije populację, więc jedyne co zostanie z prowincji to sites :D
Ile ma być średnio w prowincji? 2? 3? 4? 0?

Mapy "zawijane":
Inland 154 lądowe/5 wodnych
Orania 279/20
The Desert Eye 125/17

Znalazłem jeszcze jedną fanowską, ale ona ma dużo wody i podróży po niej.

majama napisał/a:
Obawiam sie że nie pociągniemy dlugo


Ja też :D
Ciekawe, że w multi gracze generalnie marginalizują Ermor. Do czasu, kiedy jest za późno ;)

Cytat:
Jeszcze kwestia zwyciestwa: jeśli nie da sie pokonac samemu Ermoru (a tak zapewne bedzie) to czemu jest możliwy tylko jeden zwyciezca? Wszyscy powinnismy byc zwycięzcami.


Gra zareportuje tylko tego, kto zdobędzie stolicę.
 
   
Poziom: 20 HP   0%   0/893
   MP   100%   426/426
   EXP   82%   43/52
majama 
Chorąży
wierny wojak


Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 66
Skąd: Polska
Wysłany: Sro Cze 21, 2006 12:24 am   

W opcji moda mam tylko włacz albo wyłacz, wiec chyba powinno byc wszystko, nie mam kawałków poinstalowanych.

Mapa Orania jest piękna, ale wielka, Desert Eye ma dośc duzo wody (dla Ermoru to dobrze a dla nas gorzej), stawiam na Inland - ta mapa według mnie (niech zdecyduje wiekszośc glosów)

Poziom sites jest domyslnie na 40 i dla mnie to akurat, nie bardzo wiem jak to sie przelicza na srednia ilosc w prowincji.

Sam lubie neutralne na poziomie 9, co spowalnia podboje, ale za to sa wieksze bitwy, ale co bedzie to bede grał.

To czego właśnie nie lubie to jest to bezpowrotne utracenie ludzi w krainach śmierci, według mnie powinny sie po zmianie dominion na jakies "życiowe" powolutku odradzac populacje (osadnicy).

Ustaliliśmy juz że gramy z pomoca konta ftp na ftp.n4u.krakow.pl jeśli ktos nie dostał jeszcze danych dostepowych to pytajcie na maila lub GG
Właśnie tam utworzyłem katalog i wrzuciłem plik swojego boga
 
 
   
Poziom: 7 HP   0%   0/130
   MP   100%   62/62
   EXP   6%   1/16
chaos 
Szeregowy
Chaos


Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 5
Skąd: Wawa
Wysłany: Sro Cze 21, 2006 9:52 am   

A nie moze byc map niezawijanych ?
Troche one takie drazniace jakby sa.

Najfajniejsza bylaby jakas wygenerowana :)
 
   
Poziom: 1 HP   0%   0/18
   MP   100%   8/8
   EXP   44%   4/9
majama 
Chorąży
wierny wojak


Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 66
Skąd: Polska
Wysłany: Sro Cze 21, 2006 1:16 pm   

mapa powinna byc typu przewijanego, bo wtedy wiecej graczy bedzie mialo stycznośc z ermorem, a o to własnie chodzi. na zwykłych mapach część z nas byłaby odcieta przez innych na jedynej drodze, a na mapie przewijanej zawsze można iśc w przeciwnym kierunku i tez sie dojdzie
 
 
   
Poziom: 7 HP   0%   0/130
   MP   100%   62/62
   EXP   6%   1/16
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
fanfiki, anime
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 15