gry strategiczneSerwis gier strategicznych www.sztab.com  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  Chat


Poprzedni temat :: Następny temat
Dominions II - All vs Ermor - zakończona
Autor Wiadomość
sir-torpeda 
Kapral


Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 10
Wysłany: Nie Lip 16, 2006 1:32 pm   

Cholera, zapomniałem o jednej rzeczy - ktoś ma użyczyć worków z żarciem?
 
 
   
Poziom: 2 HP   0%   0/30
   MP   100%   14/14
   EXP   0%   0/8
inqistor
Generał


Dołączył: 15 Kwi 2004
Posty: 509
Wysłany: Nie Lip 16, 2006 1:43 pm   

W sumie nawet chciałem poczekać, ale Ermor niezbyt dobrze sobie radzi, więc to dodatkowe utrudnienie :twisted:

Po chwilowej stracie umarlaki znowu są do przodu w wojsku:
Nation Army Size
Pythium 648
Ermor 4749
Marignon 498
Pangaea 1226
Vanheim 669
Jotunheim 1593
T'ien Ch'i 585

Jego przewaga jednak systematycznie maleje. Jedyna nadzieja to jakaś duża - przegrana przez gracza bitwa, albo odcięcie sił. Zobaczymy jeszcze co zdziałają pozostawione na mapie, na początku, niespodzianki :mrgreen:
Teraz tylko zachować żelazną dyscyplinę i Ermor złoży się jak domek z kart. Wytrwacie?
 
   
Poziom: 20 HP   0%   0/893
   MP   100%   426/426
   EXP   82%   43/52
majama 
Chorąży
wierny wojak


Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 66
Skąd: Polska
Wysłany: Nie Lip 16, 2006 3:43 pm   

jakie niespodzianki? zaczynam sie bać :)

Ciekawie Ermor kombinuje, wycofal sie z prowincji ktora mi zabral i odbiłem ja bez straty jednego zolnierza ani nie zabijajac zadnego wroga, byla pusta. Armia ermoru znowu wzrosla bo uniknąl walki ze mną, ale ne bedzie mial wkrotce dokąd uciekać i po jego wojsku zostana tylko kopce kosci.

Bardzo źle wygląda sprawa na moim południu, tam sojuszniczy marignon miał zapewnic osłone a tymczasem bierze solidne baty i widze zwiadowcami że dwa zamki oblezone przez ermor czekaja na szturm. Cos mi sie wydaje że lepiej bylo tak jak ja wojska kupowac niz budowac zamki ktorych nie ma czym obronić. W sumie słabo bronione (tak sie domyślam, bo bitew nie widziałem) prowincje marignon uratowały mnie przed niechybna utrata ledwo bronionej prowincji tuz obok, co jednak moze sie zaraz zdarzyc, bo nie mam wielkich sil w tym rejonie.

Na moim głownym froncie widac zza rzeki chmary wroga w sile okolo 290 jednostek, głownie umarlaki ale tez sa lucznicy. Spodziewam sie ataku lada moment i dla wzmocnienia wysylam tam swojego boga.

Po zaskakujacej ucieczce ermoru z polnocnego odcinka frontu stanowi dla mnie łatwy lup ten kawalek i dwie tamtejsze prowincje, jednak może to byc pulapka i wróg moze czaic sie cofniety aby wrocić do obrony aby wykrwawic moje wojsko. Nie mam zwiadu aby wiedziec co sie czai w drugiej linii, moze ktos podpowie jakie sily sa w prowincjach 23, 16, 147? Jeszcze moge odwolac ataki.

malo mam złota, wszystkie kamienie ognia sprzedaje na biezaco żeby utrzymac tempo wyścigu zbrojeń.

Znalazłem mapke do gry przeciw trzem komputerom, moze jako nastepna w kolejności?
http://www.dom2minions.com/WEvsTHEM.shtml
 
 
   
Poziom: 7 HP   0%   0/130
   MP   100%   62/62
   EXP   6%   1/16
Darek B 
Szeregowy


Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 7
Wysłany: Nie Lip 16, 2006 7:45 pm   

Czy ktos mi moze wyjasnic dlaczego mam stale turn?
Juz nie mam sily do tej gry, to juz chyba siodmy skip ktory mi host zafundowal :(

[ Dodano: Nie Lip 16, 2006 8:00 pm ]
Zadnych batow nie bylo. Co do budowania fortow/defensow, ja zdecydowanie wole forty. Zwlaszcza przeciwko AI ktory dzieki temu nie idzie dalej. Stoi az fortu nie zdobedzie. A defensa kazdego da sie przejsc w 1 ture. Zamiast rozdzielac sily na 10 prowincji, wole miec w kupie 1 grupe prewencyjna. No i dochody leca w gore. Strat nie mialem, pare tanich defensow. Plus czas i nerwy. Gen byla o 14.00? czemu nie o 7.00? Melduje ze nie wyrabiam i szukam zastepstwa.
 
 
   
Poziom: 1 HP   0%   0/18
   MP   100%   8/8
   EXP   66%   6/9
sir-torpeda 
Kapral


Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 10
Wysłany: Nie Lip 16, 2006 8:09 pm   

Ja proponuję, żebyśmy przeszli na generki raz na 48 godzin, chyba że będą wszystkie tury. Bo ja też mam powolutku problemy.
 
 
   
Poziom: 2 HP   0%   0/30
   MP   100%   14/14
   EXP   0%   0/8
majama 
Chorąży
wierny wojak


Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 66
Skąd: Polska
Wysłany: Nie Lip 16, 2006 9:06 pm   

Dzisiaj sam ledwo zdazyłem przed uplywem 24 godzin.

Ciekawy pomysł z tym spowalnianiem Ai za pomoca zamkow. Tyle że bardzo kosztowny, bo zamki drogie sa. I Obawiam sie że jak stoja puste to w jednej turze rozwali wróg wejscia i juz w drugiej szturm.

Wrzuciłem na serwer zdjecie z wygladem mojego odcinka frontu, najwieksze skupisko wroga liczy 290 jednostek.

Mam juz jeden worek z zywnoscia i produkuje drugi, moge zamienic je na peleryny ktora robi z kazdej jednostki "sacred" i daje chyba 5 protection a kosztuje 5 pereł.
 
 
   
Poziom: 7 HP   0%   0/130
   MP   100%   62/62
   EXP   6%   1/16
sir-torpeda 
Kapral


Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 10
Wysłany: Nie Lip 16, 2006 10:43 pm   

nie mam takiej pelerynki... zaniedbałem constr... ale już doinwestowuję, więc moja armia poczeka w zamku do tego czasu na ripostę ermoru na mój atak ;]
 
 
   
Poziom: 2 HP   0%   0/30
   MP   100%   14/14
   EXP   0%   0/8
piotrus 
Kapral
The Wikipedian


Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 22
Skąd: Katowice-Pittsburgh
Wysłany: Pon Lip 17, 2006 5:52 am   

Zajalem prowincje praktycznie bez walki. Wyludniona calkowicie prawie, a Ermor zajal ja jakies kilka tur temu - groznie. To oznacza ze w centrum mozna oczekwiac ~0 supply - na 1-2 prowincje od jego HW :( Atakuje druga, tam moze ubije troche wiecej undeadow, ale w glab nie moge sie posunac jeszcze troche - musze wyprodukwac wiecej buklakow, no i doslac wlasnych undeadow, na razie moge dzialac na zasadzie rotacj - wypad w glab, tluc undeady, wycofac sie zanim mi jednostki zaczna chorowac z glodu. Ale produkuje 2 buklaki na ture, za kilka tur supply nie bedzie problemem.

Co do skipow, to pislalem, ze powinno sie czekac na ostatniego gracza. To nie jest jakis wyscig.

Mapka ciekawa, choc ja bardzo bardzo chcialbym zagrac na pieknych mapkach stad :)

Theater of War, Sea and Sky, Land of Milk and Iron, the Underworld and the Stygian Abyss, Ringworld dla ciekawych rozwiazan taktycznych, gorne mapki dla 'pieknych' krajobrazow :)

Byc moze to tylko moje fartowne polozenie, ale wydaje mi sie ze Ermor mozemy pokonac latwiutko. Niemniej wiele zalezalo od loterii polozenia na poczatku. Wiekszosc graczy ktorzy maja dlugo grancie z Ermorem musza sie martwic obrona, ja i Tien Chi mozzemy myslec tylko o ataku...
 
 
   
Poziom: 3 HP   0%   0/44
   MP   100%   21/21
   EXP   44%   4/9
Darek B 
Szeregowy


Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 7
Wysłany: Pon Lip 17, 2006 7:46 am   

Zdazyles przed uplywem 24h. W sob byla gen o 18.00. Zrobilem ture o 13.50, odpowiedzialem na forum i wyslalem o 14.40. Gen w ndz byla o 14.08 :(
Ze skipami na poczatku nie ma takiego problemu, mozna jakos nadrobic jak widac. Ale nie w czasie natarcia!
Najwyrazniej tylko ja mam problemy z czasem, wstawilem wiec posta na grupie o zastepstwo. Jak pisalem, strat nie bylo - widac na wykresie. Zamki moglyby byc obsadzone i armia wokol nich kupiona ale za to jest 2800gotowki i kilkadziesiat czerwonych gemow.
Co do fortow - sa drogie za to szybko sie zwracaja bo boostuja dochody, w odroznieniu od defensow.
Powodzenia
 
 
   
Poziom: 1 HP   0%   0/18
   MP   100%   8/8
   EXP   66%   6/9
Zolharm 
Kapral


Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 15
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: Pon Lip 17, 2006 11:27 am   

Też zabrakło mi jedzonka dla armii ale już w następnej turze będę mógł przejść przez prowincje z 0 supply. Mogę robić cztery bukłaki na turę wiec mógłbym dla kogoś zrobić niestety nie mam już kamieni natury. W tej turze podciągnę posiłki, może emor zdecyduje sie na kontrę. Jestem w odległości dwóch miesięcy marszu od stolicy.
Co do mapek to wolałbym zagrać na którejś z tych ładnych, ta gra nie ma zbyt dobrej grafiki w połączeniu z tymi brzydkim mapami losowymi to można się niekiedy przerazić.
 
 
   
Poziom: 2 HP   0%   0/30
   MP   100%   14/14
   EXP   62%   5/8
inqistor
Generał


Dołączył: 15 Kwi 2004
Posty: 509
Wysłany: Pon Lip 17, 2006 4:26 pm   

majama napisał/a:
Znalazłem mapke do gry przeciw trzem komputerom, moze jako nastepna w kolejności?
http://www.dom2minions.com/WEvsTHEM.shtml


Ciekawe jak sobie radzi wiara Ermoru z sąsiadami. Podejrzewam, że raczej im przeszkadza, chociaż sojusznicy. No i tej wody coś mało i raczej na jednym froncie - powinny byc jakieś rzeki i jeziora przez cały ląd. Nie ma to jak wejść jakąś armią lądową do jeziora, a po 2 turach zostać zaatakowanym przez stado pływających Trytonów. :twisted:
Gdzieś widziałem taką mapę, gdzie rzekami można było przepłynąć cały kontynent.

Darek B napisał/a:
Czy ktos mi moze wyjasnic dlaczego mam stale turn?
Juz nie mam sily do tej gry, to juz chyba siodmy skip ktory mi host zafundowal :(


Co to znaczy host zafundował? Nie ściagnąłem rozkazów z serwera? Zmieniłem je? Puściłem turę wcześniej? I dlaczego to już kolejny skip? Połowa graczy nie opuściła ANI JEDNEJ TURY. Gracz się przeprowadzał i... też nie opuścił.

piotrus napisał/a:
na razie moge dzialac na zasadzie rotacj - wypad w glab, tluc undeady, wycofac sie zanim mi jednostki zaczna chorowac z glodu.


Wbrew temu, co jest napisane w dodatku do manuala, choroby zaczynają się już w pierwszej turze głodu. Ten element badałem dokładnie empirycznie w mojej ostatniej grze :cry:

Cytat:
Co do skipow, to pislalem, ze powinno sie czekac na ostatniego gracza.


Ile? Gram w jedną grę w której tury nie było od - lekko licząc - 3 lat. Teoretycznie nadal się toczy - czekamy na gracza. Generalnie przy normalnej grze ostatnie tury są co kilka tygodni. A grałem gier co najmniej kilkadziesiąt. Same wyjątki?
Ktoś może nie zdążyć z rozkazami? PISZE TO PRZED TURĄ, a nie po, albo w trakcie. To nie przedszkole, gdzie"wypadek" stwierdza się po fakcie. 24 godziny za mało? TRZEBA BYŁO PISAĆ PRZY USTALANIU ZASAD - to nie ja wymyśliłem taki termin.

A wracając do gry: Ermor pędzi z wynalazkami, niedługo zacznie wyprzedzać graczy, a wtedy.... Burden of Time :twisted:
Nation Research
Pythium 1359
Ermor 636
Marignon 885
Pangaea 1196
Vanheim 714
Jotunheim 1219
T'ien Ch'i 1029
 
   
Poziom: 20 HP   0%   0/893
   MP   100%   426/426
   EXP   82%   43/52
piotrus 
Kapral
The Wikipedian


Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 22
Skąd: Katowice-Pittsburgh
Wysłany: Pon Lip 17, 2006 4:44 pm   

Darek B napisał/a:
Zdazyles przed uplywem 24h. W sob byla gen o 18.00. Zrobilem ture o 13.50, odpowiedzialem na forum i wyslalem o 14.40. Gen w ndz byla o 14.08 :(
Ze skipami na poczatku nie ma takiego problemu, mozna jakos nadrobic jak widac. Ale nie w czasie natarcia!
Najwyrazniej tylko ja mam problemy z czasem, wstawilem wiec posta na grupie o zastepstwo. Jak pisalem, strat nie bylo - widac na wykresie. Zamki moglyby byc obsadzone i armia wokol nich kupiona ale za to jest 2800gotowki i kilkadziesiat czerwonych gemow.
Co do fortow - sa drogie za to szybko sie zwracaja bo boostuja dochody, w odroznieniu od defensow.
Powodzenia


Wiesz, ja tez dzis o maly wlos a minalbym generke. Uwazam, ze powinnismy przejsc na 'generki jak sa wszystkie tury lub po upywie 48h'.

W ramach ciekawostek, znalazlem chyba cos z 'niespodzianek' hosta: sity wybijajace ludnosc w poblizu ermoru... glupie AI oczyscie wogole ich nie szukalo, eh :/
 
 
   
Poziom: 3 HP   0%   0/44
   MP   100%   21/21
   EXP   44%   4/9
Darek B 
Szeregowy


Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 7
Wysłany: Pon Lip 17, 2006 5:27 pm   

inqistor napisał/a:
Co to znaczy host zafundował? Nie ściagnąłem rozkazów z serwera? Zmieniłem je? Puściłem turę wcześniej?

To ostatnie
piotrus napisał/a:
Zdazyles przed uplywem 24h. W sob byla gen o 18.00. ... .Gen w ndz byla o 14.08 :(

4h w sloneczna niedziele robi spora roznice, wyslalem 2h o 14.40, nawet nie spr czy juz byla tura. A tu niespodzianka.
 
 
   
Poziom: 1 HP   0%   0/18
   MP   100%   8/8
   EXP   66%   6/9
piotrus 
Kapral
The Wikipedian


Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 22
Skąd: Katowice-Pittsburgh
Wysłany: Pon Lip 17, 2006 6:02 pm   

Darek B napisał/a:
inqistor napisał/a:
Co to znaczy host zafundował? Nie ściagnąłem rozkazów z serwera? Zmieniłem je? Puściłem turę wcześniej?

To ostatnie


Ja tez tak stracilem jedna ture jakis czas temu. Generki przed uplywem 24h bez wszystkich tur to jest przegiecie :(
 
 
   
Poziom: 3 HP   0%   0/44
   MP   100%   21/21
   EXP   44%   4/9
majama 
Chorąży
wierny wojak


Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 66
Skąd: Polska
Wysłany: Pon Lip 17, 2006 7:01 pm   

Pangaea zaliczyla w ostatniej turze dwa udane podboje i wielke skupisko ermoru wcale mnie nie atakowalo ale poszlo w kierunku marignona.

Zostało mi udostepnione haslo dla marignon, próbuje ratowac co sie da, granice z ermorem sa dlugie, wojska prawie nie ma. wiec mam prośbe niech wszyscy co moga oslaniaja marignon nawet kosztem podbijania jego prowincji. Dwie duze armie ermoru podchodza z dwóch stron i cienko to widze. Postaram sie utzrymywac szeregi obronne a reszta graczy niech leje ermora.

Jak dobrze pojdzie to zdobede stolice ermoru juz wkrótce, chyba ze ktos nie w tym wyprzedzi
 
 
   
Poziom: 7 HP   0%   0/130
   MP   100%   62/62
   EXP   6%   1/16
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
fanfiki, anime
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 16