REKORD! Odpadnięcie w pierwszej turze
Plan jest prosty - wrzucone wyniki mają datę wrzucenia na ftp - do tego dodajemy 24 godziny.
Jak ktoś się zacznie nie wyrabiać przedłużymy.
I nie da się ustawić najemników, to chyba jedyna rzecz, której nie można ustawić.
Mam wlasnie 38,6C sraczke biegunke i generalnie grype zoladkowa : oboje dzieci i zona tez.
Ciekawe jak ty bys gral Bo ja ide do domu walne sie do lozka i ..zobacze co dalej.
mi sie wczoraj popierniczyło i wysłałem na serwer zarówno plik 2h jak i plik trn dlatego plik pangaea ma inna godzine niz wszystkie
Zostały 2 godziny do tury a nie ma pliku marignon, chyba ktos zaspał
Chaos: rozejrzyj sie w domu, moze ktos ci podrzucil fever fetish
[ Dodano: Nie Cze 25, 2006 8:54 am ]
No to trzecia tura wysłana, zdobyłem pierwszą prowincje. straty bardzo małe ale musze zwerbowac troche wojska przed nastepnym podbojem. Ermor jest 6 prowincji ode mnie.
Ermor juz ruszył, jak spojrzycie na jego wzrost ilości wojska to zobaczycie że stworzył armie z 10 razy wieksza od naszych w jednej turze.
Tymczasem zrobiłem sobie próbe sill swoja rasa z ermorem na impossible AI dzisiaj na mniejszej mapce i przerwałem gre gdy zaczałem przegrywać, nie potrafie utrzymac całej linii frontu przed jego masami wojska.
proponuje aby wszyscy gracze ruszyli żwawo do granic Ermoru, bo pojedynczo to on nas wykosi
Rozmiar w osobowielkościach, a więc każdy Hoburg 1, człowiek 2, a kawaleria i giganci odpowiednio więcej.
A utrzymywanie linii w wojnie z Ermorem jest skazane na porażkę. Czas gra na jego korzyść, bo armia go nic nie kosztuje i sama się robi, a wiara wybija ludność.
Jeśli nie można utrzymac linii obrony to jak mam z nim walczyc? Jego rajdy potrafia isc po kolei przez prowincje i niszczyc mi światynie i zabijac ludzi. Taka zabawa w berka jest dal Ermoru bardziej opłacalna, bo jemu nie zalezy na silnych zaludnionych prowincjach.
proponuje trzymac kluczowe prowincje
tzn
duzo priestow mogacych w czasie walki rzucac czary a w miedzyczasie utrzymujacych dominium z wojskiem trzymajacym zwarty szyk - np. vineogr'y itp
fajnie jest miec lucznikow z magiem mogacym rzucic czar firearrows - rzeznia
no i generalnie najlepszym czarem na umarlakow uwazam ze jest wither bones
no i bardzo wazna sprawa
kasowac mu prowincje w ktorych ma swiatynki!
nie dosc ze wzrasta mu przez nie dominium to tworza sie silniejsze szkielety
Obawiam sie że na mapie która gramy nie ma mowy o kluczowych prowincjach, wszystko da sie obejść. I jakims błedem lub nieszcześciem jest to że pangaea nie ma stolicy w lesie
Kilka spraw:
1) skipnalem 2 turki na poczatku: techniczna uwaga do hosta: jak sie zaczyna gre, jesli gracze podali swoje gg (np. na forum), warto do nich wyslac wiadomosc o tym ze sie zaczela zabawa Mozna prosic o info kiedy i o ktorej sa generki?
2) mam z 500 zlota ponad to co potrzebuje teraz, moge pozyczyc komus jesli ktos bedzie mial problemy z Ermorem
3) dobra taktyka: produkowac priestow jak piechote, miec ich kilkudziesieciu zwykli priestowie za 50 zlota, holy wiec upkeep jak 25
4) pangea i kazdy kto bedzie mial prowincje z druidami (i pewnie jeszcze jakies rzeczy) dostaja stealthy preacherow: mass produkcja i wysylac je na granice i do ermoru by walczyli z jego dominium. Warto tez zainwestowac w stealth jednostki do rajdow wewnatrz jego terytorium na swiatynie. Ja za jakis czas bede tak robil - mam vettich i jezdcow wilkow, kilkudziesieciu takich calkiem dobrze sie sprawuje.
[ Dodano: Nie Lip 02, 2006 6:17 am ]
Przepraszam bardzo, to my mamy generki w wikendy? Bardzo prosze hosta o kontakt, skipnalem juz 3 turke i nie jestem zadowolony.
Life is brutal and full of zasadzkas, a wszystko jest napisane w wątku. Ktoś ma problem pisze tu. Nie ma to jak trochę wymuszonej dyscypliny dla ociągających się
Z Ermorem jest jak z taktyką w każdym amerykańskim filmie wojennym - nie możesz się wycofać, nie możesz utrzymywać pozycji - musisz atakować
Jak na 10 turę cieniutko. Większość znalazła zaledwie jedno dodatkowe site, nie licząc kopalni. W pole ich, w pole! Może dorwą ich jakieś wędrowne potwory? Nie ma to jak misfortune, niektórzy już się o tym przekonali
ja sie przyznam że własnie mam znalezione tylko jedno male źródło pojedynczego kamienia natury, ale teraz poswiecam sie bardziej podbojowi a przeszukiwanie prowincji bede robil poxniej gdy dorobie sie jakichs zróżnicowanych magów. Znalazłem siedzibe sagów, a przydaliby sie jacys wielozakresowi
Szybkośc rozwoju ermoru jest niepokojaca
Sir Torpeda (tien Chi) pisal w komunikatach w grze ze ma przeprowadzke i moze miec problemy z plynnoscia tur do środy
REKORD! Odpadnięcie w pierwszej turze
Plan jest prosty - wrzucone wyniki mają datę wrzucenia na ftp - do tego dodajemy 24 godziny.
Jak ktoś się zacznie nie wyrabiać przedłużymy.
Poniewaz stracilem kolejna ture, a host chyba nie zdaje sobie sprawy, ze daty na ftp sa trudne do odczytania (nie wiem w jakiej strefie czasowej jest zegar serwera), mam pewna propozycje: albo generki beda o jasno ustalonej godzinie (nie wczesniej, nie pozniej, chyba ze sa wszystkie nowe turki), albo ja rezygnuje z tej gry. Nie widze sensu grania gdy ja skipuje co trzecia turke, a z gg i forum wiem, ze nie jestem jedynym graczem, ktory przez ten zwariowany system generek stracil tury. Ermor ma i tak duza przewage, a nasze skipowanie turek mu tylko pomaga.
Czy host wogole korzysta z gg? Prosze o kontakt po raz drugi.
[ Dodano: Sro Lip 05, 2006 5:47 pm ]
Aha, prosilbym Chaosa takze o kontakt gg, gracze powinni miec dobry kontakt z soba.
host chyba nie zdaje sobie sprawy, ze daty na ftp sa trudne do odczytania (nie wiem w jakiej strefie czasowej jest zegar serwera)
Serwer polski to i czas polski - logiczne. Każdy program ftp ma domyślnie ustawione wyświetlanie dat plików, więc w czym problem?
Wystarczy wrzucić jakikolwiek plik na serwer i sprawdzić, by poznać jego czas.
Cytat:
mam pewna propozycje: albo generki beda o jasno ustalonej godzinie (nie wczesniej, nie pozniej, chyba ze sa wszystkie nowe turki), albo ja rezygnuje z tej gry.
Znaczy nie propozycja, ale ultimatum? Ale to ja mam plik gry i ja mam władzę
Po pierwsze zawsze bym musiał być o tej godzinie przy komputerze, z działającą siecią. A po drugie od tygodnia nie udało mi się zalogować na serwer za pierwszym razem (a nawet za pierwszymi trzema razami). Pomarzyć dobra rzecz.
Generacje nigdy nie były wcześniej, chyba, że na miejscu były wszystkie pliki. A przeważnie były później, bo ktoś się spóźniał, ale to tylko moja dobra wola.
Cytat:
Nie widze sensu grania gdy ja skipuje co trzecia turke, a z gg i forum wiem, ze nie jestem jedynym graczem, ktory przez ten zwariowany system generek stracil tury.
A co w nim zwariowanego? Jakieś tajne wzory matematyczne? Była tylko jedna propozycja - tura co 24 godziny i jest co 24 godziny. Prawie. Zresztą mówiłem, że na nikogo nie będę czekał. Będzie więcej, jak gracze zaczną się nie wyrabiać, ale nie będą się wyrabiać z powodu złożoności tury, a nie imienin babci. I napiszą to tu, a JA rozpatrzę.
Cytat:
Ermor ma i tak duza przewage, a nasze skipowanie turek mu tylko pomaga.
Znaczy właściwie - większe wyzwanie
Cytat:
Czy host wogole korzysta z gg?
Korzysta - średnio raz na miesiąc. Można mnie łapać na YIM.
I po raz kolejny mówię - jakiś problem - pisać tu, żadnych tajnych konszachtów.
Wracając do gry - zaczyna się robić ciekawie. Ermor pojawił sie na niektórych granicach. Za chwilę rzuci zapewne kilka setek odwodowych truposzów na miejsce. Armie graczy praktycznie nie rosną, nie wiem jak zamierzają powstrzymać te hordy.
Wynalazczość Ermoru nadal 0 - to odsuwa trochę w czasie jego wredne czary. Za to podatki:
Nation Income
Pythium 970
Ermor 485
Marignon 690
Pangaea 729
Vanheim 799
Jotunheim 873
T'ien Ch'i 981
Jak na Ermor olbrzymie i tu dochodzimy do sedna - powstrzymanie jego wiary doprowadza do tego, że cały czas ma spore dochody i za nie wystawia zwykłe wojsko. W szczególności strzelców do których normalnie nie ma dostępu.
Wiara osiągnie niedługo stagnację - wykresy już są prawie proste i zaczną się przepychanki. Tu znowu Ermor jest do przodu bo zaczął z kilkoma świątyniami.
Przypominam o rozwadze. W pewnym momencie idzie za łatwo i gracze zaczynają ryzykowac z atakami - co z reguły kończy się smutno.
Na koniec rada - lepiej niech każdy opracuje własną taktyke do walki z Ermorem. Rozpatrzyć mocne i słabe strony umarlaków i sprawdzić kto czym dysponuje u siebie. Nie bez powodu rasy mają własne rodzaje wojsk. Pierwszym problemem przed którym każdy stanie jest: na granicy pojawiło się 300 umarlaków - czy jestem w stanie przerzucić tyle wojska, aby mnie nie zalali samą ilością? A co z jedzeniem? -4 do morale za głód to nie pryszcz.
Na różnych forach zapewne można znaleźć jakieś taktyczne porady, ale gdy dochodzi co do czego to zapewniam, że ci wszyscy "eksperci" g... wiedzą. I Herkules d.. kiedy wrogów kupa - co oznacza, że SUPERCOMBATANT przegrywa po 50 turach walki - załatwi przez ten czas (50*liczba ataków) nieumarłych, ale oni nie uciekną od strat
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum