gry strategiczneSerwis gier strategicznych www.sztab.com  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  Chat


Poprzedni temat :: Następny temat
Divine Divinity
Autor Wiadomość
Wojman
Kapitan
007


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 30 Cze 2004
Posty: 575
Skąd: Szczecin
Wysłany: Czw Paź 06, 2005 10:33 pm   Divine Divinity

Polecam poradnik do gry Divine-Divinity. Znajdziecie go tutaj. Jeżeli macie problem z przejściem gry - warto skorzystać z poradnika.
_________________
Uważaj na słowa - każde może stać się Twoim ostatnim
 
 
Poziom: 22 HP   1%   11/1106
   MP   100%   528/528
   EXP   1%   1/59
Gość

  Wysłany: Sro Lis 09, 2005 8:08 am   

wiem, ze moze to nieodpowiednie miejsce ale jestem u Was po raz pierwszy. Poszukuje w roznych miejscach odpowiedzi na moje pytanko. Mianowicie chodzi o to, ze nie wiem co jeszcze mam zrobic aby uzyskac od burmistrza wioski Krasnoludów hasło. Wiem, ze trzeba mu dać piwo od Rimmera. Niestety nie pojawiaja mi sie zadne dialogi procz zapytania o Topór i dlaczego Elfa torturuja. Dodam jeszcze, ze Krasnolud jest wielbiacy(100), moja reputacja 22.
Prosze o pomoc bo juz nie mam pojecia co jeszcze mozna zrobic :cry:

z góry dziekuje Kancia
 
kody do gry
Gość
Wysłany: Pią Sty 06, 2006 9:32 am   

Czy są jakieś kody do tej gry?
 
Gość

Wysłany: Wto Lut 14, 2006 7:13 pm   

www.dungeons1.host.sk strona o divinity.
 
Sieter1
Gość
Wysłany: Pią Lut 17, 2006 5:42 pm   

Ta u góry nie działa - najlepsza strona o serii Divini
ty to: www.planeta-divinity.xt.pl
 
Gość

Wysłany: Czw Kwi 13, 2006 7:32 pm   

a ja nie wiem co zrobic w obłąkanym domu ;) już kieydś grałem w tą grę i doszedłem daleko, ale wszystkiego zapamiętać nie mogłem...Co trzeba zrobić żeby wyjść z tego domu ?? Zawsze jak wchodze w jakieś drzwi to przenoszę się po prostu do innego pokoju w tym samym domu >,< Pomocy ! troche dawno tu nikt nie pisał więc nie oczekuje na szybką odpowiedź :D
 
   
Ronnie
Gość
Wysłany: Pią Kwi 14, 2006 11:44 am   

Problem już rozwązałem ;) Wystarczyło się przespać w łóżku w tym domu i spowrotem znajdujemy sie w podziemiach ! Teraz odgrywam rolę antyzabójcu :D Zabijam ich i myśłę czy będą jakieś kosekwencje...
 
   
Ronnie
Gość
Wysłany: Sob Kwi 15, 2006 8:37 am   

A ja mam kolejny problem :( Jak wchodze do króla krasnoludów to wszyscy mówią że mnie oczekuje, a tak naprawde to pierprze cos o rzece złota...Ale nie na tym polega problem, jak wychodze z sali tronowej i chce odzyskac swoj ekwipunek to gra sie zawiesza :/ i tu pojawia sie moje pytanie...czy macie jakiegos patcha albo latke ? Wiem ze raczej mi nikt nie odpisze ale...
 
   
Gość

Wysłany: Czw Kwi 20, 2006 11:56 am   

kody do gry napisał/a:
Czy są jakieś kody do tej gry?
nie ale są błedy kture pozwalają kopjoweć przedmioty. natej stronie jest wszystko opisane : http://www.tips.pl/
 
   
alan
Gość
Wysłany: Nie Maj 28, 2006 4:21 pm   

wiecie corobisie katakumbach
 
   
Dasaka
Szeregowy
Paladyn Helma


Dołączył: 23 Maj 2006
Posty: 2
Skąd: Kuldahar
Wysłany: Pon Maj 29, 2006 12:12 pm   

Ronnie napisał/a:
(...) Ale nie na tym polega problem, jak wychodze z sali tronowej i chce odzyskac swoj ekwipunek to gra sie zawiesza :/ i tu pojawia sie moje pytanie...czy macie jakiegos patcha albo latke ? (...)


Ta gra niestety ma kilka błędów. Ja jeszcze o żadnej łatce nie słyszałem, ale można zrobić tak, aby gra się nie zawiesiła. Mianowicie cały podręczny ekwipunek (zbroja, broń, pierścienie itd.) musisz wyrzucić przed salą tronową. A po spotkaniu z królem oczywiście ekwipunek można wziąć z powrotem. I trzeba robić tak za każdym razem, gdy musisz oddać swój dobytek. Np. gdy walczysz na pięści.

[ Dodano: Pon Maj 29, 2006 1:14 pm ]
alan napisał/a:
wiecie corobisie katakumbach


Na http://www.planeta-divinity.xt.pl jest solucja!
 
 
   
Poziom: 1 HP   0%   0/18
   MP   100%   8/8
   EXP   11%   1/9
Armand 
Szeregowy


Dołączył: 10 Lip 2006
Posty: 1
Wysłany: Pon Lip 10, 2006 10:41 am   

Witam wszystkich ;-)
Po pierwsze chciałem powiedzieć, że jestem tu nowy i że bardzo podoba mi sie wasza stronka :lol: . Ale dość tych uprzejmości xD
Otóż mam problem, zabiłem okrutnego Boratusa :P który przemieniał ludzi w zwierzeta i sprzeadawal ich na mieso, po jego zabiciu, czytalem w poradniku ze wystarczy sie wybrac do kaplana krasnoludow i bedzie looz, jedno zadanie od niego i moge zamienic krowe w ksiezniczke ;>. Moj problem polega na tym ze kaplan zniknął!!!! :evil: przed wykonianiem tego zadania bylem w salach krasnoludow i gadalem z nim, a teraz kiedy tam wracam nie ma go, przeszukalem cale sale i wydaje mi sie ze zaginal w akcji!! moze zle szukam czy cos? mieliscie podobny problem ?? a i gra jest bez zadnych patchow ;>. A moze jest jescze jeden krasnoludzki kaplan gdzies ??? pomozcie prosze :)
 
   
Poziom: 1 HP   0%   0/18
   MP   100%   8/8
   EXP   0%   0/9
Sieter1
Szeregowy


Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 2
Wysłany: Nie Sie 13, 2006 2:58 pm   

www.planeta-divinity.pl zajrzyj do solucji!
 
   
Poziom: 1 HP   0%   0/18
   MP   100%   8/8
   EXP   11%   1/9
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
fanfiki, anime
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 9