gry strategiczneSerwis gier strategicznych www.sztab.com  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  Chat


Poprzedni temat :: Następny temat
Chwilowy kryzys czy słaby rozwój?
Autor Wiadomość
Barraketh
Szeregowy
Cynik


Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 29
Skąd: Z Poznania
Wysłany: Sro Lis 30, 2005 11:24 pm   Chwilowy kryzys czy słaby rozwój?

Zauważyłem niestety, że zarówno strona, jak i forum Sztabu RPG bardzo powoli się rozwija (czytaj: praktycznie się nie rozwija). Przydałaby się mała reklama jak myślę, która przyciągnęłaby jakichś specjalistów od RPG. Na strategiach znacie się bardzo dobrze, ale mam wrażenie (oby było błędne), że w temacie RPG troszkę kulejecie. Na stronie mało artykułów i recenzji, a tutaj (na forum) praktycznie nic się nie kręci.

Postarajcie się troszkę rozpromować Sztab RPG, dziecko tak potężnego portalu jak www.sztab.com ma ogromny potencjał i możliwości, które chyba nie są do końca wykorzystywane.

Podsumowując całego tego posta jednym zdaniem: Zacznijcie coś pisać ludzie, bo z nudów zgłupieć można! ;)
 
 
Poziom: 4 HP   0%   0/61
   MP   100%   29/29
   EXP   18%   2/11
Wojman
Kapitan
007


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 30 Cze 2004
Posty: 575
Skąd: Szczecin
Wysłany: Czw Gru 01, 2005 2:42 am   

Spokojnie to tylko chwilowa i przejsciowa sytuacja. Niedlugo Sztab RPG bedzie rownie potezny co Sztab VVeteranów. A czemu tak sie dzieje? Coz Sztab Weteranow liczy juz prawie 5 lat, natomiast Sztab RPG powstal w tym roku.


Barraketh napisał/a:
Podsumowując całego tego posta jednym zdaniem: Zacznijcie coś pisać ludzie, bo z nudów zgłupieć można! Wink


Apropo: czekam na Twoje teksty.:)
_________________
Uważaj na słowa - każde może stać się Twoim ostatnim
 
 
Poziom: 22 HP   1%   11/1106
   MP   100%   528/528
   EXP   1%   1/59
Barraketh
Szeregowy
Cynik


Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 29
Skąd: Z Poznania
Wysłany: Czw Gru 01, 2005 9:21 pm   

Cytat:
Apropo: czekam na Twoje teksty.


Szykuje juz tekst o tym co to w ogole jest RPG ;) Powinien byc gotowy na dniach.

Aczkolwiek jak na razie nowych tekstow jest bardzo malo, a przeciez pisac o czym jest. Pozatym w newsach powinny tez byc newsy o ksiazkach, konwentach RPG itd, a nie tylko o cRPG. Rynek ksiazek fantastycznych rozwija sie tak szybko, ze praktycznie co dziennie bylby jakis news. Wiem, ze to Sztab RPG, ale skoro jest dzial o ksiazkach, to czemu ich nie newsowac?
 
 
Poziom: 4 HP   0%   0/61
   MP   100%   29/29
   EXP   18%   2/11
Wojman
Kapitan
007


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 30 Cze 2004
Posty: 575
Skąd: Szczecin
Wysłany: Czw Gru 01, 2005 9:47 pm   

Masz ciekawego newsa na te tematy? To slij na moj mail. Wtedy newsy beda.:)
_________________
Uważaj na słowa - każde może stać się Twoim ostatnim
 
 
Poziom: 22 HP   1%   11/1106
   MP   100%   528/528
   EXP   1%   1/59
Kahzad
Kapitan
Architekt Tonalny


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Lip 2004
Posty: 321
Skąd: z gór....
Wysłany: Pią Gru 02, 2005 10:45 am   

Spoko Barra, juz przymierzam się do recenzowania książek fantasy :)
Sporo ich przeczytałem, więc wiem już o czym pisać. Jedynym problemem jest teraz CO napisać :D
_________________
Nie sztuką jest pokonać przeciwnika w bitwie...
Sztuką jest go pokonać przed bitwą....
 
Poziom: 16 HP   0%   0/556
   MP   100%   265/265
   EXP   74%   29/39
Barraketh
Szeregowy
Cynik


Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 29
Skąd: Z Poznania
Wysłany: Pią Gru 02, 2005 12:10 pm   

Kahziu no ja po paru tekstach publicystycznych (:D) w stylu historia RPG, cRPG itd mam zamiar zrecenzowac cala swoja kolekcje Pratchettow (a mam ich ze 20), wiec mam o czym pisac przez pol roku ;) .

Nie zmienia to faktu, ze sam, czy nawet my w dwojke nie ozywimy calej stronki i forum, wiec trzeba ludzi troche mobilizowac...
 
 
Poziom: 4 HP   0%   0/61
   MP   100%   29/29
   EXP   18%   2/11
Kahzad
Kapitan
Architekt Tonalny


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Lip 2004
Posty: 321
Skąd: z gór....
Wysłany: Nie Gru 18, 2005 11:04 pm   

Moja recka `Krzyżackiego Pokera` już poszła do korekty :0

Zobaczymy ile potrwa :P
_________________
Nie sztuką jest pokonać przeciwnika w bitwie...
Sztuką jest go pokonać przed bitwą....
 
Poziom: 16 HP   0%   0/556
   MP   100%   265/265
   EXP   74%   29/39
Fenix 
Kapral


Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 73
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: Czw Lip 27, 2006 12:41 am   Re: Chwilowy kryzys czy słaby rozwój?

Barraketh napisał/a:
Zauważyłem niestety, że zarówno strona, jak i forum Sztabu RPG bardzo powoli się rozwija (czytaj: praktycznie się nie rozwija). Przydałaby się mała reklama jak myślę, która przyciągnęłaby jakichś specjalistów od RPG. Na strategiach znacie się bardzo dobrze, ale mam wrażenie (oby było błędne), że w temacie RPG troszkę kulejecie. Na stronie mało artykułów i recenzji, a tutaj (na forum) praktycznie nic się nie kręci.


Dla mnie RPG to Morrowind, i Oblivion, tylko w tym widzę słowo RPG, a takie tematy o tych grach juz dawno były zakładane i przezemnie i przez innych sztabowiczów, więc póki co to niema co pisać :]
 
 
   
Poziom: 7 HP   0%   0/130
   MP   100%   62/62
   EXP   50%   8/16
Beomenas 
Szeregowy
Beomenas


Dołączył: 06 Lis 2006
Posty: 2
Skąd: Słupsk
Wysłany: Pon Lis 06, 2006 10:27 pm   RPG to nie tylko...

RPG to nie tylko Oblivion i inne gry komputerowo rpg'owe sa na tym swiecie także i w Polsce gry fabularne ktore sa znane (zaluje ze nie wszystkim)
gralem przez 8 lat w gry fabularne przewinelo sie przez moja kariere rpg'owa wiele systemow:
Śródziemie , Warhammer , Świat Mroku począwszy od Wilkołaka do Mumii takze jest o czym pisac zaluje troszke ze moja druzyna sie rozpadla kazdy albo studiuje albo wyjechal poza granice mojego miasta Słupsk
chcialbym tylko przekazac ze to znakomite doswiadczenie i powiem ze przydalo mi sie nie raz w swiecie rzeczywistym

nie chce tu krytykowac gier komputerowych bo sa znakomite jednak kto nie sprobuje ten sie nie dowie prawda??
pozdrawiam
 
 
   
Poziom: 1 HP   0%   0/18
   MP   100%   8/8
   EXP   11%   1/9
Khelben 
Szeregowy


Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 8
Skąd: Waterdeep
Wysłany: Nie Maj 06, 2007 1:22 am   

Mogę zrobić klipa promującego, za drobną opłatą ;) .
Klip na YT [YouTube'a] mógłby zawierać fragmenty [np. screeny, filmiki] z gier, oraz screenshoty ze strony rpg.sztab. Ludziska zobaczyłyby na klipie jak co wyglada i pokrótce co tam do tej pory jest [prócz niczego]. Do tego wszystkiego dołoży się jakiś ciekawy utwór [albo mieszankę różnych utworów] z gier RPG, który odda fajowski klimat. Wrzuci się jeszcze jakieś słowa zachęty, tak na reklamę i gotowe. Naturalnie materiały wypadałoby skombinować, a w tym dobry nie jestem :].
Mniejwięcej w taki sposób można zareklamować samo sztab.com.
 
 
   
Poziom: 1 HP   0%   0/18
   MP   100%   8/8
   EXP   77%   7/9
Asterix 
Chorąży


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Sie 2006
Posty: 195
Skąd: Myszków
Wysłany: Pon Maj 07, 2007 9:54 am   

Khelben napisał/a:
Mogę zrobić klipa promującego, za drobną opłatą ;) .


wiesz jakos nie wydaje mi sie aby byl to dobry pomysl przynajmniej dla mnie...jakby kazdy chcial tu cos robic za drobna oplata to watpie zeby ta strona do tej pory istniala...to jest tylko i wylacznie moje zdanie ale tu nie ja wydaje polecenia itd wiec niech zadecyduje ktos z góry
 
 
   
Poziom: 13 HP   0%   0/370
   MP   100%   176/176
   EXP   3%   1/30
mande 
Pułkownik
Menedżer


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 18 Mar 2005
Posty: 1166
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Pon Maj 07, 2007 8:30 pm   

Asterix napisał/a:
robic za drobna oplata


Zależy czym się płaci ;) .
_________________
Przed laty w Wielkiej Brytanii wymiana żarówki w państwowej placówce służby zdrowia wymagała zaangażowania 6 urzędników i podjęcia 17 decyzji, a czynności papierkowe z tym związane trwały 20 minut.
 
 
   
Poziom: 29 HP   2%   42/2142
   MP   100%   1022/1022
   EXP   84%   79/94
Asterix 
Chorąży


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Sie 2006
Posty: 195
Skąd: Myszków
Wysłany: Pon Maj 07, 2007 8:55 pm   

mande napisał/a:
Zależy czym się płaci ;) .


tez prawda ale cos widze ze nasz tworca nie odp juz nic wiec chyba dal sobie spokoj
 
 
   
Poziom: 13 HP   0%   0/370
   MP   100%   176/176
   EXP   3%   1/30
motorider13 
Szeregowy


Dołączył: 01 Maj 2009
Posty: 7
Wysłany: Pią Maj 01, 2009 7:05 pm   

Mam takie pytanko.
Czy tych solucji naprawdę jest tak mało czy ja nie potrafię niczego znależć? Jak do tej pory znalzłem tylko solucje do:
Barrow Hill: Klątwa Kamiennego Kręgu
Sam & Max Hit The Road
i do 18 innych gier które wyświetlają się od razu po wejściu do działu poradniki.
Interesuje mnie solucja do Might and Magic VIII day of the destroyer.
 
 
   
Poziom: 1 HP   0%   0/18
   MP   100%   8/8
   EXP   66%   6/9
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
opowiadania, forum anime
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 9