gry strategiczneSerwis gier strategicznych www.sztab.com  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  Chat


Poprzedni temat :: Następny temat
Bitter Glory - graficy poszukiwani
Autor Wiadomość
doomtrader 
Szeregowy


Dołączył: 10 Gru 2006
Posty: 8
Wysłany: Sro Paź 03, 2007 10:44 am   Bitter Glory - graficy poszukiwani

Szukamy osób do tworzenia grafik 2D jak i modeli 3D pojazdów militarnych.

Jeżeli masz doświadczenie i/lub umiejętności oraz chciałbyś nam pomóc w robieniu gry napisz od nas:
wspolpraca[at]bitterglory.com
na PW lub w tym temacie
 
   
Poziom: 1 HP   0%   0/18
   MP   100%   8/8
   EXP   77%   7/9
MalcolmX 
Szeregowy


Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 8
Skąd: USA
Wysłany: Sro Paź 03, 2007 7:59 pm   

Trzymam kciuki za ten projekt - widzialem screenshoty - bedzie niezla gra z tego
 
   
Poziom: 1 HP   0%   0/18
   MP   100%   8/8
   EXP   77%   7/9
doomtrader 
Szeregowy


Dołączył: 10 Gru 2006
Posty: 8
Wysłany: Nie Paź 07, 2007 11:06 pm   

MalcolmX napisał/a:
Trzymam kciuki za ten projekt - widzialem screenshoty - bedzie niezla gra z tego


Nie dziękuję :)


Jeśli ktoś chciałby zobaczyć jak wygląda zrobienie takiego modelu:




to polecam poniższe dwa linki:

część I (tylko modelowanie) - http://video.google.pl/vi...643541241&hl=pl
część II (gąsienice, podwozie i textura) - http://video.google.pl/vi...401673244&hl=pl

EDIT:
Witam

"Opiekę" nad tematem ze strony Wastelands Interactive przejmuje Paker111.

Dt
 
   
Poziom: 1 HP   0%   0/18
   MP   100%   8/8
   EXP   77%   7/9
Paker111 
Szeregowy


Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 1
Wysłany: Sob Gru 15, 2007 10:19 pm   

Witam serdecznie

Zespół Wastelands Interactive poszukuje grafika 3D do robienia modeli sprzętu wojskowego. Pieczę nad kandydatami będzie sprawował nasz główny grafik - Scytth.

Preferowane umiejętności:
1.Znajomość odpowiednich programów graficznych
2.Umiejętność pracy w zespole
3.Umiejętność pracy on-line
4.Mile widziane doświadczenie w rysowaniu sprzętu wojskowego

Jeśli jesteś żądny nowych wyzwań, chcesz powiększyć swoje doświadczenie, a nade wszystko chciałbyś mieć swój udział w tworzeniu fenomenalnego projektu gry, która zrewolucjonizuje segment gier strategicznych o II wojnie światowej a także czujesz że „rysowanie”  pojazdów wojskowych jest tym co może sprawić Ci satysfakcję to nie zwlekaj i napisz do nas na adres: wspolprac[at]bitterglory.com

Nie zwlekaj i podejmi to wyzwanie a nie pożałujesz!

Więcej informacji o projekcie pod adresem http://www.bitterglory.com/ i na forum http://www.wastelands-interactive.com

Jeśli jesteś zainteresowany/a napisz na wspolpraca[at]bitterglory.com

Paker111, pełnomocnik d/s PR zespółu Wastelands Interactive.

--------------------------------------------------------------------

A teraz pozwolę sobie napisać nieco o samej grze - Bitter Glory

Cel jaki nam przyświeca są bardzo proste - stworzyć grę strategiczną rozgrywającą się w czasach Drugiej Wojny Światowej.
Głównym założeniem jest umożliwienie graczowi objęcia jak największej kontroli nad kierowanym przez siebie państwem. Zarówno w sferze polityki, ekonomii oraz oczywiście wojskowości. Gracz obejmując kontrolę nad danym krajem będzie miał możliwość zajmowania się wszystkimi tymi dziedzinami lub tylko ich częścią.

Najważniejsze cechy gry to:

    * czas gry: 1933-1950+
    * swobodny upływ czasu, aktywna pauza, regulacja szybkości gry
    * heksagonalna mapa świata oparta na zdjęciach satelitarnych NASA, zawierająca typ terenu, strefy klimatyczne, rejony geograficzne (około 5000!), drogi, koleje oraz informacje gospodarce - łącznie 170 tys. heksów!
    * skalowane jednostki lądowe (ilość ludzi, kompanii, pojazdów dział) i lotnicze (ilość samolotów)
    * okręty od kutrów torpedowych do pancerników
    * przebudowywanie istniejących okrętów
    * możliwość tworzenia własnej organizacji jednostek lub używania historycznych wzorców
    * projektowanie własnych pojazdów, samolotów, statków lub korzystanie z wzorców historycznych
    * zbilansowany system walki
    * rozbudowany system liczenia parametrów jednostek
    * 4 stopniowa struktura dowodzenia lądowego
    * uzupełnienia jednostek w postaci konkretnych sprzętów, które trzeba wyprodukować
    * rozbudowane tło historyczne
    * “co byłoby gdyby?” - alternatywny rozwój wypadków wraz z konsekwencjami
    * rozbudowany i zarazem prosty w obsłudze model dyplomacji
    * sterownie gospodarką dostosowane do indywidualnych wymagań gracza
    * wyścig technologiczny - szczegółowe drzewa technologii
    * sprawne AI
    * multiplayer
    * wsparcie dla gracza w kontrolowaniu różnych aspektów gry (np.: konstrukcja, produkcja, dyplomacja, zaopatrzenie)
    * możliwość edycji wielu parametrów gry (min. wydarzeń, OoB, plików AI) przy pomocy dołączonych narzędzi lub… edytora tekstowego

Rozgrywka toczyć się będzie w czasie rzeczywistym na obszarze całego świata podzielonego na heksy, który będzie wyglądał mniej więcej tak:





Oczywiście oprócz żetonów na mapie pojawić się będą mogły także trójwymiarowe sprite'y. Oto jeden z nich:




Nie mniej urokliwa jest 'Piękna Helena':




"Tarnowska fabryka czołgów" w natarciu ;)





Więcej informacji o projekcie pod adresem http://www.bitterglory.com/   i na forum http://www.wastelands-interactive.com

Jeśli jesteś zainteresowany/a napisz na wspolpraca[at]bitterglory.com

Paker111, pełnomocnik d/s PR zespółu Wastelands Interactive.
 
 
   
Poziom: 1 HP   0%   0/18
   MP   100%   8/8
   EXP   0%   0/9
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
widmo, recenzje anime
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 14