gry strategiczneSerwis gier strategicznych www.sztab.com  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  Chat


Poprzedni temat :: Następny temat
"hirosy" 3

Jaki jest Twój ulubiony zamek w HOMM3?
Castle
25%
 25%  [ 11 ]
Rampart
11%
 11%  [ 5 ]
Tower
9%
 9%  [ 4 ]
Stronghold
6%
 6%  [ 3 ]
Fortress
2%
 2%  [ 1 ]
Dungeon
13%
 13%  [ 6 ]
Inferno
0%
 0%  [ 0 ]
Necropolis
25%
 25%  [ 11 ]
Conflux
6%
 6%  [ 3 ]
Głosowań: 29
Wszystkich Głosów: 44

Autor Wiadomość
Ajmdemen 
Generał


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Cze 2004
Posty: 1198
Wysłany: Pon Paź 18, 2004 4:07 pm   "hirosy" 3

są weterani hirosów na naszym forum? Ja pamiętam, że 3lata temu przez pół wakacji dzień w dzień graliśmy w tę grę na hot seat i się nie nudziła. Zamieszczam od razu ankietę (spodobała mi się ta opcja :) ) na temat najlepszego (czy może raczej ulubionego) zamku, gdyż często był tematem gorących dyskusji między graczami. Dodam, że wydaje mi się, że zamki nie zostały moim zdaniem tak dobrze zrównoważone jak rasy w starcrafcie, ale spotkała mnie spora niespodzianka, gdy dowiedziałem się, że najlepsi gracze świata uważają Fortress za pełnoprawny zamek- a to z racji tanich jednostek, a szczególnie hydr dzięki którym gracz może w niedługim czasie być w stanie zdobyć dragon utopię (o ile taka jest na mapie). Innym zaskoczeniem może być fakt, że conflux i necropolia są zabronione w większości oficjalnych rozgrywek- rzeczywiście, jeśli pogramy dłużej to przewaga jednostek confluxu jest oczywista, zaś pewien zestaw artefaktów może zapewnić necropolii łatwe zwycięstwo :)
Ostatnio zmieniony przez Ajmdemen Sob Paź 23, 2004 6:26 am, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Poziom: 30 HP   1%   23/2333
   MP   100%   1114/1114
   EXP   17%   17/99
Łysy
Gość
Wysłany: Wto Paź 19, 2004 8:46 pm   

3 część Herosów jest najlepsza grałem we wszystkie, ale trzecia część jest najlepsza. W czwartej części podobało mi się tylko to że dodano mosty i nie trzeba było przez głupią rzeczkę przepływać :twisted: , i to że wreszcie dowódcę można rzucić w wir walki i jak coś to go wskrzesić w zamku nie tracąc doświadczenia ani nabytych czarów. Miałem denerwującą sytuację w trzeciej części Herosów. Gdy wszystkie czary miałem w trybie mistrzowskim (lub experskim nie pamiętam), miałem go w zamku. W jednej turze zaatakowali mnie czterech komputerów, o i odebrali mi zamek. O zamkek nie byłem zły 3 tury później go odzyskałem, ale ten bohater, te czary, ale z tego szoku się otrząsnąłem i wybiłem te zarazy jeden po drugim. Oczywiście nie jestem oszustem i nigdy w Herosach nie użyłem ŻADNEGO kodu
 
Andrew_wojownik
Kapral


Dołączył: 05 Kwi 2004
Posty: 423
Skąd: Katowice
Wysłany: Wto Paź 19, 2004 8:51 pm   

Według mnie Castle (zamek).

Ma on najlepszych żołnierzy takich jak Anioł/Archanioł czy pikinier / halabardnik. Archanioły mają zdolność odradzanie raz w ciągu walki swoich sprzymierzeńców, przez co są warte swojej ceny ( nie wymagają zasobów tylko samej kasy) są także najlepszymi jednostkami w grze. Drugi powód to halabardnicy, tania i bardzo dobra jednostka poziomu pierwszego.
 
 
Poziom: 19 HP   0%   0/798
   MP   100%   381/381
   EXP   12%   6/49
Kahzad
Kapitan
Architekt Tonalny


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Lip 2004
Posty: 321
Skąd: z gór....
Wysłany: Sro Paź 20, 2004 11:29 am   

moim ulubionym zamkiem są Nekropolice :D
Uwielbiam Alpy :)
Poza tym są świetne jednostki....
Władcy mroku rządzą.

nie chodzi już nawet o artefakty. Bo te w Nekropoli są fajne dopiero w Shadow Of Daeth
 
Poziom: 16 HP   0%   0/556
   MP   100%   265/265
   EXP   74%   29/39
drAq 
Pułkownik


Dołączył: 04 Kwi 2004
Posty: 140
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: Sro Paź 20, 2004 4:57 pm   

Niewątpliwie najsilniejsze jednostki są w Castle, ale jako, że wolę mroczniejszą stronę, moimi ulubionymi są Dungeon i Necropolis. Necropolis cierpi jednak trochę od strony jednostek rażących na odległość, więc bardziej lubię Dungeon... No i ta siła ich magów :)
 
 
Poziom: 10 HP   0%   0/230
   MP   100%   110/110
   EXP   90%   20/22
Klemens 
Generał


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 04 Kwi 2004
Posty: 2700
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: Sob Paź 23, 2004 12:11 am   

Coz, glownie z powodow wymienionych przez Ciebie, Ajmdemenie, opowiadam sie za Necropolis. Pozornie sprawia ono wrazenie stosunkowo slabego zamku, ale tylko pozornie... I w pelni rozumiem dlaczego jest zakazane w rozgrywkach via net( choc sam w takowych nie bralem udzialu:)))). Zasadniczo trudno mi napisac cokolwiek odkrywczego:)))))
 
 
Poziom: 41 HP   3%   161/5376
   MP   100%   2567/2567
   EXP   40%   71/177
Backside 
Major
JazzFunk Planeta


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Paź 2004
Posty: 842
Skąd: Z planety Melmaq
Wysłany: Wto Paź 26, 2004 10:32 pm   

Moim ulubionym zamkiem jest Bastion, wydaje mi się, ze jest najlepszy - choć nie ma najsliniejszych jednostek to ma najlepsze jednostki na początku: szybkie i silne centaury, wtrzymałe krasnoludy i łuczników. Szybko można, ulepszając ich, utworzyć w miarę silny początkowy skład i zacząć powolną ekspansję. Dodatkowo mamy Namiot Medyka, jednostki mają z reguły jakąś odporność na magię, a i boh też bohaterowie często zdarzają się tez jaycś magiczni :].

Po za tym całkiem nieźle gra mi się Lochem (tam chyba jest koleś, który ma na starcie deszcze meteorytów) i po pierwszym tygodniu można przeć w głąb, rozwijając wiedzę, inteligencje i mądrość.

Awersję mam tylko do Wieży, nie wiem dlaczego, chyba nie mam żadnej taktyki, tak to nie straszno mi grać żadnym zamkiem :) .
 
 
Poziom: 26 HP   1%   16/1637
   MP   100%   781/781
   EXP   3%   3/78
Ajmdemen 
Generał


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Cze 2004
Posty: 1198
Wysłany: Wto Paź 26, 2004 11:39 pm   

no czekałem, kiedy ktoś pochwali Bastion, dziwi mnie tylko brak głosów na Conflux- czyli wrota żywioiów, jak przetłumaczyli to nasi rodacy. Zamek co prawda wprowadzono dopiero w dodatku, kiedy miało się już własne przyzwyczajenia, ale w walce równych herosów i równych populacji widać siłę tego zamku, jednostki może trochę drogie, ale do wytrzymania. Właśnie ceny śa mankamentem Tower, który poza tym jest bardzo ciekawy, umagicznieni herosi i niezłe jednostki (nagi rządzą :) ), tylko te ceny...
Castle, który wygrywa w ankiecie oferuje bardzo dobre i dość tanie jednostki, ale z czarami jednak słabo. Ale jednak coś w tym zamku jest- można się wczuć :) w HoMM2 też grałem knightem, choć tam wypadał dość słabo na tle innych (szczególnie jeśli chodzi o najlepsze jednostki), więc naturalny był wybór castle w trójce, tutaj nie można chyba wskazać żadnej jednostki, do której można się przyczepić, tak jak w Bastioni, gdzie gdyby Dendroidy i Krasnoludy trzymały poziom innych jednostek, to jego armia byłaby nie do powstrzymania.
 
 
Poziom: 30 HP   1%   23/2333
   MP   100%   1114/1114
   EXP   17%   17/99
Kahzad
Kapitan
Architekt Tonalny


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Lip 2004
Posty: 321
Skąd: z gór....
Wysłany: Czw Gru 09, 2004 7:35 am   

Ajmdemen.
Czego Ty chcesz od Drzewców/Entów (tak zostały przetłumaczone Dendroidy) i Krasnoludów? Są to świetne jednostki obronne. Enty potrafią zatrzymać przeciwnika w jednym miejscy do czasu kiedy inne jednostki/wieże obronne go wykończą. Mają do tego wystarczającą ilość życia żeby przetrwać dość długo. Miałem sytuacje gdy Enty zatrzymywały Czarne Smoki a moje Elfy je przez ten czas wykończyły. Coprawda po bitwie nie było czego zbierać z Entów ale bitwa była zwycięska. Natomiast krasnoludy mają sporą odporność na magię. I to się czasami przydaje. Np. podczas walki z czarodziejskimi smokami. Są też świetną jednostką do obrony jednostek strzelających. Zawsze ustawiam ich przy elfach....
 
Poziom: 16 HP   0%   0/556
   MP   100%   265/265
   EXP   74%   29/39
Backside 
Major
JazzFunk Planeta


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Paź 2004
Posty: 842
Skąd: Z planety Melmaq
Wysłany: Czw Gru 09, 2004 11:12 pm   

Zgadzam się z przed mówcą. Enty i Krasnoludy, mimo że powoln, stanowią świetne jednostki defensywne, broniące jednostek strzelających, a dodatkową zdolność Entów można naprawdę sprytnie wykorzystać, by wygrać z pozoru przegraną bitwę. Z kolei ulepszone krasnoludy wcale juz takie wolne nie są. A po paru miesiąch zbiera się ich niezła zgraja i już w liczbie parudziesięciu (a co dopieru pareset!) mogą stanowić poważne zagrożenie.

Z drugiej strone kilka nieulepszonych entów i parunastu krasnoludów jest czasem zupełnie nie przydatna, bo spowalniają herosa i nie są w stanie wyrządzić poważnych szkód, gdy przeciwnik też osiąga jednostki 5 poziomu.
 
 
Poziom: 26 HP   1%   16/1637
   MP   100%   781/781
   EXP   3%   3/78
Andrew_wojownik
Kapral


Dołączył: 05 Kwi 2004
Posty: 423
Skąd: Katowice
Wysłany: Wto Gru 14, 2004 9:32 pm   

Elfy i krasnoludy są bardzo wolne więc nie stanowią takiego zagrżenia jak smoki.
 
 
Poziom: 19 HP   0%   0/798
   MP   100%   381/381
   EXP   12%   6/49
Klemens 
Generał


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 04 Kwi 2004
Posty: 2700
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: Wto Gru 14, 2004 10:06 pm   

Andrew_wojownik napisał/a:
Elfy i krasnoludy są bardzo wolne więc nie stanowią takiego zagrżenia jak smoki.


Wszystko prawda, aczkolwiek sam musisz przyznac, iz roznica w cenie tez jest znaczna. A w kazdej strategii, jak i w zyciu:)), cala sztuka polega na znalezieniu najkorzystniejszej proporcji koszty/wynik.
 
 
Poziom: 41 HP   3%   161/5376
   MP   100%   2567/2567
   EXP   40%   71/177
Backside 
Major
JazzFunk Planeta


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Paź 2004
Posty: 842
Skąd: Z planety Melmaq
Wysłany: Wto Gru 14, 2004 11:43 pm   

Klemens napisał/a:
Andrew_wojownik napisał/a:
Elfy i krasnoludy są bardzo wolne więc nie stanowią takiego zagrżenia jak smoki.


Wszystko prawda, aczkolwiek sam musisz przyznac, iz roznica w cenie tez jest znaczna. A w kazdej strategii, jak i w zyciu:)), cala sztuka polega na znalezieniu najkorzystniejszej proporcji koszty/wynik.


To raz, a dwa, że liczy sie też ilość. Zanim zdobędziesz 5 czarnych smoków, mogę już mieć krocie krasnoludów (jak w przypadku każdej "bardziej" podstawowej jednostki).
Po za tym, jak już wspominałem, krasnoludy nadają się świetnie do defensywy w rejonie naszego własnego obozu (w tym przecowstawienia się smokom :])
Na koniec dodam, że przy sprzyjających warunkach w 2 tury krasnolud dojdzie i zaatakuje wrogą jednostkę.

PS Takie porównania nie mają sensu, bo każda jednostka ma inne zadanie na polu bitwy i różne parametry
 
 
Poziom: 26 HP   1%   16/1637
   MP   100%   781/781
   EXP   3%   3/78
Ajmdemen 
Generał


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Cze 2004
Posty: 1198
Wysłany: Czw Gru 16, 2004 9:30 pm   

Enty i Krasnale są niezłe w walce, enty nawet świetne, ale niska szybkość je dyskfalifikuje. Owszem są to świetne jednostki defensywne, tylko, że w homm3, żeby wygrać trzeba atakować i zdobywać jak najszybciej i ograniczać straty jak się da- i teraz jak Rampart ma walczyć skutecznie z jednostkami neutralnymi o szybkości 4-6 w pierwszych tygodniach? Elfy i centaury to trochę za mało (a pegazy jednak mają trochę cienkiego damage, choć i tak uważam, że są świetne bo dzięki nim można łatwo pokonać w miarę silne jednostki strzelające już na początku gry). Zwycięstwo trzeba by przypłacić sporymi stratami, podczas gdy np castle może od początku rozbijać takie grupki bez strat i dostawać się do pilnowanych przez nie obszarów/skarbów/zamków i zbierać doświadczenie. A to daje ogromną przewagę (chyba że zagracie na jakimś dziwnym typie mapy).
 
 
Poziom: 30 HP   1%   23/2333
   MP   100%   1114/1114
   EXP   17%   17/99
Andrew_wojownik
Kapral


Dołączył: 05 Kwi 2004
Posty: 423
Skąd: Katowice
Wysłany: Wto Gru 28, 2004 11:51 am   

Ostatnio grałem w Heroes Chronicles: Wrota rzywiołów. Tam co dopiero poznałem siłe Wrót Żywiołów. Jednostki bardzo wytrzymałem i mają niezły dmg. I są w miarę przyzwoitych cenach. Są też supor bohaterowie. Z super artefaktami.
 
 
Poziom: 19 HP   0%   0/798
   MP   100%   381/381
   EXP   12%   6/49
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
opowiadania, forum anime
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 16