gry strategiczneSerwis gier strategicznych www.sztab.com  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  Chat


Poprzedni temat :: Następny temat
"hirosy" 3

Jaki jest Twój ulubiony zamek w HOMM3?
Castle
25%
 25%  [ 11 ]
Rampart
11%
 11%  [ 5 ]
Tower
9%
 9%  [ 4 ]
Stronghold
6%
 6%  [ 3 ]
Fortress
2%
 2%  [ 1 ]
Dungeon
13%
 13%  [ 6 ]
Inferno
0%
 0%  [ 0 ]
Necropolis
25%
 25%  [ 11 ]
Conflux
6%
 6%  [ 3 ]
Głosowań: 29
Wszystkich Głosów: 44

Autor Wiadomość
Jasiek
Szeregowy


Dołączył: 15 Sty 2005
Posty: 1
Wysłany: Sob Sty 15, 2005 1:14 pm   

Panowie jak i gdzie się można zalogować , żeby zagrać. Dopiero od niedawna mam Internet i jestem zupełnie zielony ..
 
Poziom: 1 HP   0%   0/18
   MP   100%   8/8
   EXP   0%   0/9
Filo
Kapral


Dołączył: 15 Sty 2005
Posty: 26
Skąd: Starachowice
Wysłany: Sob Sty 15, 2005 6:30 pm   

Mojim zdaniem kady zamek jest dobry :D ale nie dla kazdego , to czy zamek jest dobry zalezy od gracza i od strategi jaką lubi ( bo przecierz chodzi o zabawe wiec nie widze celu w graniu zamkiem którego sie nie lubi )
Twierdza i Cytadela są dobre na małe mapy (moim zdaniem ) bo mają tanie wojsko i mozna od razu isc na armie a nie zawracac se głowy kapitolem . Zamek i Rampart są w miare uniwersalne , zamek ma silne jednostki za rozsadna cene , a rampart ma w miare tanie jednostki o rozsadnej jakosci :) no i sa tu jeszcze budowle (skarbiec kraśków ) które dają nam dodatkowe dochody . Lochy są dobre na mapy srednie gdzie wykorzystujemy przewage czarnych smoków i podbijamy wroga , dodatkowo sa tu dobrze dobrane jednostki pasujace do ataku (smoki ,mantkikory,harpie) i obrony (beholdery , meduzy ) a dotego mają silnych magów . Natomiast Forteca (ta z tytanami :P ) jest dobra na XL'ki ponieważ można się na nich rozwinąć spokojnie do Tytanów , a następnie powoli przejmować kontrole nad mapą , powoli poniewarz mamy armie typowo defensywną .